- Reaktionen
- 85.482
- Checks
- 6
Kannst meinen haben![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kannst meinen haben![]()
Du bist so unglaublich fein untawegsMei lebn hot man sinn mehr
Mei sodastream is kaputt![]()
Dir schenk i moi a sackerl empathie, wenn i fertig bin mitn rearnDu bist so unglaublich fein untawegsho i erst vor kurzem mit wem drüber gsprochen -
kaum wos Bessares, ois Deine Meldungen![]()
![]()
hast leicht sovü über? gggDir schenk i moi a sackerl empathie, wenn i fertig bin mitn rearn![]()
I gib da meinen, aber de Nachfüllflasche is scho wegMei lebn hot man sinn mehr
Mei sodastream is kaputt![]()
Schreib ma bitte a pn mit preis, versaundkosten U kontodaten bitteI gib da meinen, aber de Nachfüllflasche is scho weg
na gehDir schenk i moi a sackerl empathie, wenn i fertig bin mitn rearn![]()

I hob bei schnops aufgheart zum lesen, date steht!!na gehi hätt vü Schnaps - a Bett in dem i selten söba schlof und ko vü bessa moin, wann jemand nebenan mützelt. und melden kannst Di sowieso jederzeit - reden tuat guat
![]()
Der hot kan PreisSchreib ma bitte a pn mit preis, versaundkosten U kontodaten bitte
PasstDer hot kan Preis
Kauf da a Tragal Mineral und dann red ma si zam wegen Übergabe![]()
gibts bei mir imma - wobei i Schnaps derzeit auf Rum und Gin beschränken muass - de Birne is ausI hob bei schnops aufgheart zum lesen, date steht!!![]()
Witzig... Bei dir is de birn aus u meine hots heit.in da garderob zrissn,gibts bei mir imma - wobei i Schnaps derzeit auf Rum und Gin beschränken muass - de Birne is aus
![]()
woas i endli, warumst greart hostWitzig... Bei dir is de birn aus u meine hots heit.in da garderob zrissn,![]()

kalt??Duschen ist manchmal geiler als ein Orgasmus
Ich bin nicht perverskalt??