- Reaktionen
- 102.261
- Checks
- 77
Koa Auhnung vo wos du do wieda redstSoll im Urlaub jo so sein , aber a bissl schnackseln ist auch drinn , das darfst wohl![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Koa Auhnung vo wos du do wieda redstSoll im Urlaub jo so sein , aber a bissl schnackseln ist auch drinn , das darfst wohl![]()
![]()
Des denk ich ma das des kommtKoa Auhnung vo wos du do wieda redst![]()
Jo das im Urlaub nix tun musstKoa Auhnung vo wos du do wieda redst![]()
I tua eh nixxe ausser sonnen, am beach latschen und chillnJo das im Urlaub nix tun musst.Oder hob i mi verschrieben
![]()
Essen ist wichtig und entscheident über das Wohlbefinden und grantig seinI tua eh nixxe ausser sonnen, am beach latschen und chilln
Ahjo hätt scho glei vagessn: fein speisenum 19uhr gehts ab ins Restaurante
Daun gibt's wieda a pic fian Sir"schlagmichtot" i hob in Naumen vagessen![]()
Jo oamoi aum Tog a guads feins Essen schadt jo ned.Essen ist wichtig und entscheident über das Wohlbefinden und grantig sein![]()
Do bin ich bei Dir !!!!Jo oamoi aum Tog a guads feins Essen schadt jo ned.
Sehr wahrscheinlich nicht !!! Oder sitzt du scho im Lokal???Do bin ich bei Dir !!!!
Du wiederSehr wahrscheinlich nicht !!! Oder sitzt du scho im Lokal???
Hob i grod festgestellt...sorry ... Sitz allanig und hob ma grod a Pizza Salmone bestelltDu wiederI sitz scho im Lokal , aber ich glaub Du hast mir die falsche Adresse gegeben
![]()
Hättest mir die richtige Adresse gesagt , hätte ich Dir 3/4 von der Pizza abgenommenHob i grod festgestellt...sorry ... Sitz allanig und hob ma grod a Pizza Salmone bestellt![]()
Hoid i fia a Gerücht. Soitat zwoa eh ned mehr essen owa naaaaaaaaaa sowos geht goa nedhätte ich Dir 3/4 von der Pizza abgenommen![]()
![]()
Geizkrogn Du ! Sui i vahungern oda wos?Hoid i fia a Gerücht. Soitat zwoa eh ned mehr essen owa naaaaaaaaaa sowos geht goa ned![]()
![]()
![]()
Hast eh schon richtig portioniert!!!Söbst is da Mann...friaha seids a Mammuts jagen gaunga und heut mochts an auf bequem ?
Anhang anzeigen 13744391
Schaum diHast eh schon richtig portioniert!!!
Vü hast nimmer von Deinem Stück
....wos bistn du fia a Egoist ?
Muasst noch Spanien liefernWo sind sie denn die Mostviertler...
Da gibt's Bratl in der Rein und Strudel
Wo sind sie denn die Mostviertler...
Da gibt's Bratl in der Rein und Strudel
Na dir geht's gutMuasst noch Spanien liefern![]()