- Reaktionen
- 37.923
- Checks
- 9
Dr Oetker?Söbst is da Mann...friaha seids a Mammuts jagen gaunga und heut mochts an auf bequem ?
Anhang anzeigen 13744391

Zuletzt bearbeitet:
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dr Oetker?Söbst is da Mann...friaha seids a Mammuts jagen gaunga und heut mochts an auf bequem ?
Anhang anzeigen 13744391

Also gut, dann futtere ich deine Portion...Da bin i auf Reha![]()
Ja jeder Urlaub hart verdient...Na dir geht's gut
Es sei dir vergönnt![]()
De schautvoi guad ausSöbst is da Mann...friaha seids a Mammuts jagen gaunga und heut mochts an auf bequem ?
Anhang anzeigen 13744391
Also gut, dann futtere ich deine Portion...
Erhol dich gut![]()
Dr Oetker?![]()
![]()
![]()

I bin nur hungrigSchaum di....wos bistn du fia a Egoist ?
![]()
Du vatrogst das eh![]()
Owa's Plastik owa tuan, bevor's das in Ofen schiabst
![]()
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Do kunntast ma glott erbarmen.....barmherzig wia i ouwei biI bin nur hungrig![]()
![]()
Naaa, vatrogn tja ist net...i werds essen![]()
Und do wiast goar ned rot dabeiDo kunntast ma glott erbarmen.....barmherzig wia i ouwei bi![]()
Wad jo fost ums EckRecht host
Und mei Portion Strudel mit Rumrosinen ned vagessn, gö(obwoi den kunnst eipockn und ma vorbei bringa in Schollaboch
)
Oh Gottchen, so a guade Seel Du bistDo kunntast ma glott erbarmen.....barmherzig wia i ouwei bi![]()
Sog amoi wos wirfst denn du fiare Draps ??Und do wiast goar ned rot dabei![]()

Hobs jo gwusst das i di ganze kriagDo kunntast ma glott erbarmen.....barmherzig wia i ouwei bi![]()
Und du oida Mau???Oh Gottchen, so a guade Seel Du bist![]()
Träumerlein. Max. Die Hälfte .Hobs jo gwusst das i di ganze kriag![]()
![]()
Strudel mit Rosinen ???@Mitglied #187841 @Mitglied #680766
Einigen wir uns darauf dass ich den Strudel klaue und wir ihn dann im geheimen verschnabulieren?![]()