G
Gast
(Gelöschter Account)
klorDu bist owa wirkli scho oid.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
klorDu bist owa wirkli scho oid.![]()
I hätt Zeit, oba des host vermutlich ned gmoant.So Schluss jetzt mit dem Sud. Red ma wieder wos gscheits.
Irgenwer Zeit zum figgn?![]()
Naaa ned mit dir.I hätt Zeit, oba des host vermutlich ned gmoant.![]()

pass auf dei Herz auf, lass desSo Schluss jetzt mit dem Sud. Red ma wieder wos gscheits.
Zeit mehr ois gnuag....So Schluss jetzt mit dem Sud. Red ma wieder wos gscheits.

Mei Pumpe is guat.pass auf dei Herz auf, lass des![]()
I nimm's eh ned persönlich.Naaa ned mit dir.![]()
dann geht´s as aunZeit mehr ois gnuag....![]()
![]()
![]()
wer woasMei Pumpe is guat.
Wor erst beim Service. Dem Oiter entsprechend bestens beinaund.wer woas
De oarme @Mitglied #187841 is jo krank. De wird jetzt nu weniger Freid mit mir hom ois sunst.dann geht´s as aun![]()
Welche billign Lebnsmittl leicht?Damit für die Leut die Lebensmittel billig bleiben mit Steuergeld gestützt.
Im Verhältnis sans immer noch günstig zu den Gestehungskosten.Welche billign Lebnsmittl leicht?
fick sie gsundDe oarme @Mitglied #187841 is jo krank. De wird jetzt nu weniger Freid mit mir hom ois sunst.
Fiebermessn und Doktorspielchen meinst, oder? Des warad a Idee.fick sie gsund![]()
service mochn muaßt a scho?Wor erst beim Service. Dem Oiter entsprechend bestens beinaund.
DankeJedenfois hob i größten Respekt vor de Bauern.![]()
ohne aunständig einspritzn geht do nixFiebermessn und Doktorspielchen meinst, oder? Des warad a Idee.
Kann scho sein. Aer damals hams uns derzählt dass unsere vieln klan Molkerein zu teuer san und hams zugsperrt. Und jetzt is die Yoghurt sauteuer.Im Verhältnis sans immer noch günstig zu den Gestehungskosten.