- Reaktionen
- 53.752
- Checks
- 2
Pickerl mochn eben.service mochn muaßt a scho?
Na mei Hausarzt hod irgendeinen Hörfehler. Deshalb hod er mi zum Kardiologen gschickt.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Pickerl mochn eben.service mochn muaßt a scho?
Des sowiesoohne aunständig einspritzn geht do nix
is jo ned teuer, vergleich es mit anderen DingenKann scho sein. Aer damals hams uns derzählt dass unsere vieln klan Molkerein zu teuer san und hams zugsperrt. Und jetzt is die Yoghurt sauteuer.
Des soid jeder mochn.service mochn muaßt a scho?
Wer hod scho Lust auf a Bazillenschleuder?De oarme @Mitglied #187841 is jo krank. De wird jetzt nu weniger Freid mit mir hom ois sunst.

OioioiFiebermessn und Doktorspielchen meinst, oder? Des warad a Idee.
woas wos do bei mi auße kummtDes soid jeder mochn.
Ja da bin ich auch dabei...sicha a harter Job...Jedenfois hob i größten Respekt vor de Bauern.![]()
Muas ma hoid a Maskn aufsetzen.Wer hod scho Lust auf a Bazillenschleuder?![]()
wegen da Orbeit sog i jo nix, des is hoit wia´s is, owa ma soll davon gscheit leben können auchJa da bin ich auch dabei...sicha a harter Job...
Dezent? Wos isn des scho wieder? Gibts des im Logahaus?He Jungs i les mit....oiso hoids eichare Kommis a bissl dezent zruck....![]()
![]()
ah geh, i kumm bei dir eh ned vorbeiHe Jungs i les mit....oiso hoids eichare Kommis a bissl dezent zruck....![]()
![]()
Do frogst de Foische. Do bin i nia...Dezent? Wos isn des scho wieder? Gibts des im Logahaus?![]()

Owa i vielleicht bei dia?ah geh, i kumm bei dir eh ned vorbei![]()

Lebensmittel und Wohnen is generell teuer worn, und da kommst ihnen net aus. Waa nutzt ma der billige Laptop wenn i in Zins net zahln kann?is jo ned teuer, vergleich es mit anderen Dingen
wennst Lebensmittel in der Form kaufst wie es früher gemacht wurde, dann kosten sie an Schmorn, owa des is über die Jahrzehnte bereits vergessen geworden was das Leben damals kosteteLebensmittel und Wohnen is generell teuer worn, und da kommst ihnen net aus. Waa nutzt ma der billige Laptop wenn i in Zins net zahln kann?
Do muast hin. Fein sortiertes Warenangebot, teilw. schlechte Qualität und wennst um wos frogst san de Blicke unbezahlbar.Do frogst de Foische. Do bin i nia...![]()
Wos?Soda, Heut muaß i an Buam wieder zum Tatort führn
ins Internat der Berufsschule