- Reaktionen
- 41.483
- Checks
- 19
Guuuuuten Mooooorgen 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wünsche ich euch 
Wo homms di kündigt?Denk mi ham s hier kündigt, es kam kein Hinweis mehr.
Morgen
Morgen is am Woazocka fohrn aungsogt, owa kaunnst eh mit a Kistn Hendln und a Faßl Sturm vorbei kemman, Hunger und Durscht kriag ma sichaMorgen ist Komitzberger Kirtag
Hendl und Sturm![]()
Mostis offnbor, kommt koa Hinweis mehrWo homms di kündigt?
In da Hockn, im EF, bei den Mostis?![]()
Schau mal ob du nu den Haken für "beobachten" gesetzt host.Mostis offnbor, kommt koa Hinweis mehr
Ah ok, du fermentierst direkt...Ah, Sturm gscheita ned, der mocht so komische Gärungen im Mogn, dann sitzn s imma auf n Haisl
Host koa Heislpapier am Traktor mit?Ah, Sturm gscheita ned, der mocht so komische Gärungen im Mogn, dann sitzn s imma auf n Haisl
Na liawa ned, sunst teilst mi nu zum dreschen einMorgen is am Woazocka fohrn aungsogt, owa kaunnst eh mit a Kistn Hendln und a Faßl Sturm vorbei kemman, Hunger und Durscht kriag ma sicha
Und glei vordünngt für nächstes Joa.Host koa Heislpapier am Traktor mit?
A Gefechtsmäßiger zwischen de Reihen is sicher romantisch![]()
I trink dann liaba den fertigen Wein in Form von an weißn SpritzaSchau mal ob du nu den Haken für "beobachten" gesetzt host.
Wast eh, der Account is zwoa ned oid, ober ich bin a oids Wiesl und khea zu vagongane Zeit hier im EF.
Ah ok, du fermentierst direkt...
Donn is eh gscheida du losst des.
I konn den Sturm bedingungslos genießen, do hob i kane Probleme damit, bei mir bleibts bam tringa.
.Stünden eh die Woazfäsn zur VerfügungHost koa Heislpapier am Traktor mit?
A Gefechtsmäßiger zwischen de Reihen is sicher romantisch![]()