- Reaktionen
- 24.557
- Checks
- 1
Dann is Biertrinken auch eine BildungDes san Bildungs- Exkursionen![]()
du Paradeisling du
Burgen, Schlösser, Kirchen, Monarchie und de Architektur....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann is Biertrinken auch eine BildungDes san Bildungs- Exkursionen![]()
du Paradeisling du
Burgen Schlösser Kirchen und wos kummt daun?Des san Bildungs- Exkursionen![]()
du Paradeisling du
Burgen, Schlösser usw sind fantastisch, wenn man bedenkt wie früher gebaut wurdeBurgen Schlösser Kirchen und wos kummt daun?Golfplätze und im Winter Schipisten in Kitz und so jojo
nimmst mi moi mit
vl kau i mi a weidabüdn und so
Skipistn und Golfplätz interessieren mich NussbrotBurgen Schlösser Kirchen und wos kummt daun?Golfplätze und im Winter Schipisten in Kitz und so jojo
nimmst mi moi mit
vl kau i mi a weidabüdn und so
des stimmt wie des domois aufipickt haum auf an FösnBurgen, Schlösser usw sind fantastisch, wenn man bedenkt wie früher gebaut wurde![]()
du schwoaza Afgane kum spü ma wos vuaSkipistn und Golfplätz interessieren mich Nussbrotdei Bildung geht mi nix au und nein i bin gern allanig. Do kau i ma so richtig ois in Ruhe einipfeiffn
![]()
Do derfst ned oiwei vo dia auf aundare schliassndu schwoaza Afgane kum spü ma wos vuadu rods Libanesal
![]()

Hoast Schasklappersdorf....A Nussbrot in Schasklappersboch is owa sehr hmm wie soi i sogn![]()
linarrisch und auch Wissenschaftlich
eine Reise wert! wü i nu gsogt haum,ned das daun hoast zweg da Not is da Schümmi tod
moi gscheidwaschlt Hoffentlich gut gestartetWochenende![]()
wünsche ich euch
gumoang beinaund