- Reaktionen
- 32.523
I hob koan StressOffnboa bist scho in Pension, sunst kriagt ma koan so brutalen Schtress zaum![]()
Es is nur gaunz sche gnedi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hob koan StressOffnboa bist scho in Pension, sunst kriagt ma koan so brutalen Schtress zaum![]()
Dankeschön, fürs wieder an mich denken
Bei uns rennen aber scho die Vorbereitungen fürn NÖ Almwandertag (Schleichwerbung)
Glei a Woche drauf is a Hochzeit
I glaub bei meinem Terminkalender geht sich vor Mitte Sept. nix mehr aus
Weils noch Geburtstagfeiern, a Station bei einem anderen Wandertag und a poar Besuchstermine vo Freunden a nu so zum Drüberstreuen gibt![]()
I werd mi von Kroatien aus zuschalten!So meine Lieben
Dadurch mei Gstö wieder a weng länger sitzen kann, gibts nächsten Freitag, 8.8. , ab 14 Uhr wieda moi a Kaffeerunde️
️
️
️
Gfrei mi üwa olle was erscheinen
@Mitglied #538532 , @Mitglied #619639 , @Mitglied #444228 , @Mitglied #529924 , @Mitglied #257177 , @Mitglied #567983 und die üblichen Verdächtigen sowieso
Wir hobn lauta schoafe Damen do herinnI glab zwoa nimma drau, owa für den unwahrscheinlichen Foi, dass sie do moi a schoafe Dame verirrt, hob i vorgesorgt...
Anhang anzeigen 13628167
Wir hobn lauta schoafzüngige Damen do herinn![]()

Nau daun muasst kwasi mit mia teun,... wegen,... Herz, Kreiz, Hirn und so,.... oiso 10-20 nimm i da gern ob. I bin seeeehr sozial...Wir hobn lauta schoafe Damen do herinn![]()
Geht sich bei mir leider nicht ausSo meine Lieben
Dadurch mei Gstö wieder a weng länger sitzen kann, gibts nächsten Freitag, 8.8. , ab 14 Uhr wieda moi a Kaffeerunde️
️
️
️
@Mitglied #538532 , @Mitglied #619639 , @Mitglied #444228 , @Mitglied #529924 , @Mitglied #257177 , @Mitglied #567983 und die üblichen Verdächtigen sowieso
Du soitast dia moi a poa schoafe Spekuliereisn besorgnWir hobn lauta schoafe Damen do herinn![]()
Bei mia a, war eh schon so trockenEs regnt zua Obwechslung wieda moi![]()
Da bin ich leider noch auf RehaSo meine Lieben
️
️
️
Da bin ich leider noch auf Reha![]()
HoffentlichDafür passts sicha dann des nächste moi wieda
wos Di betrifft, stimmt des "schoafzüngig" auf olle Fälle!... jz stimmts
![]()
wos soll i teilen, wos net mia ghört?Nau daun muasst kwasi mit mia teun....