- Reaktionen
- 45.733
- Checks
- 5
....und bei manche hilfts 3. moi ah nix ggg
Hauptsache se hobm mehr ois oamoi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
....und bei manche hilfts 3. moi ah nix ggg
Unbedingt gggHauptsache se hobm mehr ois oamoi![]()
Do rechnest owa foisch gg
Wenns ihr zu zweit ane zeitgleich auf amoi vögelts..hots ah erst 1x wos ghobt davon![]()

Mit Ausziagn.....Duschn....AunziagnAuf oamoi werd mas fertig mochn...
hintereinander mocht ma sowos...sie sollte doch vier minuten spass hobm...![]()
Mit
Mit Ausziagn.....Duschn....Aunziagn![]()

Mit
Mit Ausziagn.....Duschn....Aunziagn![]()

I loss des Duschn wegKennst eh ned anders![]()
I loss des Duschn weg
Dann klappts ah 3x ah![]()
Wos i hob, des hob iA praktisch veranlagte Frau!![]()
![]()
i glaub du kaunst ned lesen...zerst er..daun i..daun er..daun i...is 4x z.b. wer hod wos gschriebn von gleichzeitig......fraun vastengan a nur wos sie vasteh woinDo rechnest owa foisch gg
Wenns ihr zu zweit ane zeitgleich auf amoi vögelts..hots ah erst 1x wos ghobt davon![]()
......und wenn du vielleicht aufmerksam beobachtet hättest, hab ich nicht Dich zitiert sondern greg69 und auf sein Posting Stellung genommeni glaub du kaunst ned lesen...zerst er..daun i..daun er..daun i...is 4x z.b. wer hod wos gschriebn von gleichzeitig......fraun vastengan a nur wos sie vasteh woin
und hättest du alles weitere gelesen hättest dir das posting sparen können...oder gings ned eindeutig hervor wie es gemeint war???......und wenn du vielleicht aufmerksam beobachtet hättest, hab ich nicht Dich zitiert sondern greg69 und auf sein Posting Stellung genommen
Seine Antwort hat mir auch bestätigt das ers gschnallt hat ggg
mei posting wird ned verformt..i verform die jo a nedEs war ein Schlagabtausch zwischen greg69 und mir..wir hatten Dein Posting *umgeformt*![]()

Es war ein Schlagabtausch zwischen greg69 und mir...![]()
Wär Dir so und so zuviel Arbeitmei posting wird ned verformt..i verform die jo a ned![]()
Echt ?Wenn i schlog, schaut des anders aus...![]()
![]()
![]()
Echt ?
Endlich kommst aus Dir aussa