P
Gast
(Gelöschter Account)
vasteh i... oba wie reagierst du,wenn eine tolle frau raucht,die du gerade kennenlernt hast?
geh nicht drauf ein... törnt mich ab sobald ich sehe das sie raucht...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
vasteh i... oba wie reagierst du,wenn eine tolle frau raucht,die du gerade kennenlernt hast?
i mag es auch nicht...aber mit kaugunmi kann i mi arrangiern![]()
Hab schon öfters Frauen geküsst, die rauchen.vasteh i... oba wie reagierst du,wenn eine tolle frau raucht,die du gerade kennenlernt hast?
oooh.Für eine eher flüchtige Bekanntschaft könnte ich mich mit Kaugummi auch arrangieren, aber für eine Beziehung wäre es nix.
PS: finds guat dast du mundoat schreibst, siagt man recht sötn do auf dera seitn
puh...sehr rigorosgeh nicht drauf ein... törnt mich ab sobald ich sehe das sie raucht...
oooh.
du konnst das jo a guad![]()
kloa kauni des a guat, owa irgendwia is leichter hochdeitsch zum schreim und ma muas jo net immer so schreim wia ma red![]()
weil i denk,dass jeder sei chance kriang soit![]()
ah jetzt habe ich es verstanden...naja ich quatsch schon noch mit ihr.. aber geh einfach nicht weiter
du rauchst ja auch nicht![]()
ok... du bist oiso scho nu nett,beruhigt bi
stimmt![]()
stimmt, und Verlässlichkeit wird heid eh nimma ernst gnummai nimm eher an raucher ois an unpünktl. chaotn![]()
stimmt, und Verlässlichkeit wird heid eh nimma ernst gnumma![]()
Seil, Feder, Obst, Schlagobers, ...i mog kreative leit (im bett) gern![]()
Seil, Feder, Obst, Schlagobers, ...
Hmm... nur Bett?