E
Gast
(Gelöschter Account)
Der wird scho umkuglt sein... Wobei... Weit fliagn duat a nedRuuuuhe kehrt ein ....

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Der wird scho umkuglt sein... Wobei... Weit fliagn duat a nedRuuuuhe kehrt ein ....

Die frotzn san im bettwarum??![]()
i glaub ned do sich i echt schworz dos du schworz siachst Du wunderwuzzi und Männerversteher.
Ruuuuhe kehrt ein ....
jo hob i ehh und daunn haums endlich amoi de balkontür a neichtl aufgmacht.....ahhhhhh...des war sooo guutmuas ma do ned stöhnen? ahh und uhh und ohh und so?i kenn mi do ned aus.
Frage stellen: habts Ihr auch so viel Spaß wie ich im Kasperltheater?

afoch cool oder? offene Balkontür, des is voi leinwandjo hob i ehh und daunn haums endlich amoi de balkontür a neichtl aufgmacht.....ahhhhhh...des war sooo guut
zu spät der is scho gschrumpt i man weg hoidLol i hab denkt wegn dem einen da
War no am Kommentare lesen![]()

muas ma do ned stöhnen? ahh und uhh und ohh und so?i kenn mi do ned aus.
Frage stellen: habts Ihr auch so viel Spaß wie ich im Kasperltheater?
Naaa ... i finds jo direkt schad dass er scho weg is bei seine fledermäuseLol i hab denkt wegn dem einen da
stöll di ned so aun, du Bist jo voi der CheckerHeast wüst das i rot weardI sog das de Foarb steht ma ned schau in Schwoarz besser aus.
Bei dir ?
tief eini mit ...da frischen luft ggafoch cool oder? offene Balkontür, des is voi leinwandausse stölln und ....
OropaxSoltast di aber auskennan oder stönens ned bei dir?
Jo gfoit ma a .
so tiaf wias nu geht und ausssi und eini und aussi und einitief eini mit ...da frischen luft gg
...und untn außi...mit da frischn Lufttief eini mit
Wir haben uns gerade gefragt, ob schon mal jemand für einen Beitrag ein "gefällt mir" vom Petseit oder vom Salzamt bekommen hat ....
Sind ja meines Wissens auch Menschen, also müsste es auch Beiträge geben, die ihnen neben der harten Moderatorentätigkeit gefallen ....
pffffft ups...sorry des woar ka obsicht...und untn außi...mit da frischn Luft![]()
Denken ist immer gut!Lol i hab denkt wegn dem einen da

Eigentlich würd sich das sogar gehören .... wo ma wieder beim guten benehmen sindWir haben uns gerade gefragt, ob schon mal jemand für einen Beitrag ein "gefällt mir" vom Petseit oder vom Salzamt bekommen hat ....
Sind ja meines Wissens auch Menschen, also müsste es auch Beiträge geben, die ihnen neben der harten Moderatorentätigkeit gefallen ....