G
Gast
(Gelöschter Account)
Das bezeichnest du als Sex?!?
Sieht deine rechte Hand das auch so?

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Das bezeichnest du als Sex?!?
Sieht deine rechte Hand das auch so?

es eh witzig, die oan kemmen mit kaffee und mehlspeis und die aundan schipfn wos olles ned passtSodale fiade mitn Hoftgrund aufbringa. Heite hob i mitn Kaffee trinkn und Keks futtern länga Orbeit ghobt, ois wia mitn stran.
Die Erklärung vom @Mitglied #431736 war mir zweng, weil ich wissen wollt woher das kommt:Ich find den Thread hier voll super.
Muss ich mal loswerden.
Ich hab immer die Krone am Klo gelesen.
Die hab ich vor geraumer Zeit abgestellt, weil anlügen lassen kann ich mich billiger auch.
Dann hab ich die wahre Geschichte im Ef gelesen. Das war aber mühsam, weil bis man da uptodate war...
Hier ist es einfacher, aufs Klo setzen, Browser an und fertig. Und man kann was lernen. Das mit dem Kraut ausschütten zb.
Kukident?odale fiade mitn Hoftgrund aufbringa.
es eh witzig, die oan kemmen mit kaffee und mehlspeis und die aundan schipfn wos olles ned passt
dann kennst owa die unfreindlichn steira nedStimmt. Owa i hob mas scho erzogn. A boa moi hättens es ba mia a probiert, owa nochdems daun de Garageneinfahrt a boa moi ausschaufen haum kinna und de freindlichen Leit ned, haums as checkt.
dann kennst owa die unfreindlichn steira ned![]()
jojo, i bin quasi eh a pflegeleichta steiraSchlimma wia du kinans a ned sei![]()
jojo, i bin quasi eh a pflegeleichta steira![]()
7Wos fia a Pflegestufn hosd dein![]()
klor, owa mei liabste stö umsogt´s nedBoah, do kaunst di jo eh volle va dein Weibi umsorgn lossn![]()
klor, owa mei liabste stö umsogt´s ned![]()
moanst?Ba Pflegestufn 7 is do eh koa Lebn nimma drin![]()

moanst?
oder lieg i do no a poor stufn tiafa?![]()
jetzt hamma an scherm aufTji näheres woas i jo ah ned. Woher denn a![]()