G
Gast
(Gelöschter Account)
is a a lamma?Spuckst aus![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
is a a lamma?Spuckst aus![]()
DeppDatst du des, wenn i des sag?![]()

Nö, nur erfrischend ,ehrlichSo zurückhaltend
aber a liaber
aber a liaber![]()

Du bist deswegen so höflich zu mir mein Hase, weil du Angst vorm Echo hast...des is was Anderes
Stimmt, deswegen bin ich ja immer so höflich zu dir![]()
Bin hart in nehmen,bin mit Männer (4 Brüder) aufgewachsen und hab immer noch 200 um mich herum(beruflich).Du bist deswegen so höflich zu mir mein Hase, weil du Angst vorm Echo hast...des is was Anderes![]()

Doch kann ichI hob ma a Glaserl Rosé eigschengt..... und hob augfaungt dem Junior sei Zimmer zum zaumrama..... wos i eigentlich seit 1 Joahr nimma derf..... pst..... er is auber a por Tog ned do..... drum moch is jetzt.
Wor auber ned so a guade Idee..... ihr kennts eich ned vurststöhn..... wos i unterm Bett olles gfundn hob.![]()

a pupatierender?I hob ma a Glaserl Rosé eigschengt..... und hob augfaungt dem Junior sei Zimmer zum zaumrama..... wos i eigentlich seit 1 Joahr nimma derf..... pst..... er is auber a por Tog ned do..... drum moch is jetzt.
Wor auber ned so a guade Idee..... ihr kennts eich ned vurststöhn..... wos i unterm Bett olles gfundn hob.![]()
Du sogst as...... Maunchmoi zum aun die Waund klatschen.a pupatierender?![]()
hob i schoI geh hiazd einhoazn![]()
denk unser bua is a spätzünderDu sogst as...... Maunchmoi zum aun die Waund klatschen.
Doch, kann ich .... hab's schon hinter mir da Junior bei seinem Papa is in den FerienI hob ma a Glaserl Rosé eigschengt..... und hob augfaungt dem Junior sei Zimmer zum zaumrama..... wos i eigentlich seit 1 Joahr nimma derf..... pst..... er is auber a por Tog ned do..... drum moch is jetzt.
vielleicht mehr saubatl dabeiBei mir war die Tochter a Lercherlschas..... gegen des.... wos der Bua auffiert.![]()
Lasse mich bekochen, mein Mann hat die Schürze heakrießn 
Ich bin Grad am überlegen wie ich heute wieder zu Versöhnungssex komme ..... Mein Mann hat heut noch nix angestelltLasse mich bekochen, mein Mann hat die Schürze heakrießn
![]()