- Registriert
- 23.2.2017
- Beiträge
- 23.772
- Reaktionen
- 268.829
- Checks
- 40
Na des geht meine nur mehr 40 grad....Jo des muas i nu mocha. Owa ba uns gehts nu bis genga Obend. De Puffaspeicha haum nu 55º.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na des geht meine nur mehr 40 grad....Jo des muas i nu mocha. Owa ba uns gehts nu bis genga Obend. De Puffaspeicha haum nu 55º.
Na des geht meine nur mehr 40 grad....
Bei mir kon sich nix einschoitnDo würds se ba uns daun scho da Pelletsofen einschoitn, fois i ned vorher in Hoizofen einhoaz.
Bei mir kon sich nix einschoitnmaximal de Wärmepumpn fürs warme Wasser...

langweilig.i wü mi hier jo a ned imma wichtig mochnAlle eingeschlafen?
Seit einer Stunde keine neue Streiterei mehr?
Maaaah, ist daslangweilig.

wie bled wir ef-ler san?Espresso trinken und mir so meine Gedanken machen![]()
über die frustrierten ?meine Gedanken machen

Ja, ehrlich , wahnsinn san die deppert ...............über die frustrierten ?![]()

Konn ja ned jeder so normal sa wie duJa, ehrlich , wahsinn sad die deppert ...............![]()
![]()
Konn ja ned jeder so normal sa wie du![]()


i bin i und i bleib i 
Hoast des du bist allerweil a soi bin i und i bleib i
![]()
Wia ?Hoast des du bist allerweil a so
![]()

Datst du des, wenn i des sag?Spuckst aus![]()