I
Gast
(Gelöschter Account)
des kaunst laut sogn![]()
Owa trotz olle Widrigkeitn is a scheins Hobby.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des kaunst laut sogn![]()
klor gibts schöne seiten auchOwa trotz olle Widrigkeitn is a scheins Hobby.
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
@Mitglied #527124 wos is beim röntgen auße kummen?
Nöowa geh, wennst über die steirische landesgrenze ins steirische fohrst, muaßt sowieso an steirischen brauch singen
oiso morgn wird vollgas weiter gschepft ggggggDe rechte Haund hob i ma brocha und de Schuida vastaucht.
Oiso nix tragisches![]()
oiso morgn wird vollgas weiter gschepft gggggg
nana, gute besserung
owa häst jo glei mei linke haund mitröntgen lossn können, du host jetzt eh zeit ggggggLogisch. In Hydrohöwe kaun i mit da Gipshaund a hoidn
Daunkschei
De rechte Haund hob i ma brocha und de Schuida vastaucht.
Oiso nix tragisches![]()
Logisch. In Hydrohöwe kaun i mit da Gipshaund a hoidn
Daunkschei

Wann bist weg???Nachdem der Wecker sehr früh klingelt, sag ich mal![]()
des wär für mi eh a a gscheite ideeNachdem der Wecker sehr früh klingelt, sag ich mal![]()
Nachdem der Wecker sehr früh klingelt, sag ich mal![]()
Nachdem der Wecker sehr früh klingelt, sag ich mal![]()
... Schönen Urlaub owa häst jo glei mei linke haund mitröntgen lossn können, du host jetzt eh zeit gggggg

woast des hoit ned? gggggggTjo häst ma dei Haund vorbeigschickt
Zeit haum, wos is des![]()
Bist du zufällig Waldviertler.Weil sowas kommt mir bekannt vor

Bist du zufällig Waldviertler.Weil sowas kommt mir bekannt vor