- Registriert
- 3.5.2010
- Beiträge
- 79.241
- Reaktionen
- 267.673
- Checks
- 81
I glaub das nu länga dauert bis de normale Bevölkerung draun is.
I mechts nua haum bevor de Saison fia mi losgeht. Wei ohne werd i ned üwa de Grenz diafn.
wieso wo muast hi ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I glaub das nu länga dauert bis de normale Bevölkerung draun is.
I mechts nua haum bevor de Saison fia mi losgeht. Wei ohne werd i ned üwa de Grenz diafn.
Weiß ich eh .... der Trott zipft mich aber a schon an. Und die Kunden die mir vorplärren. Die tun mir voll leid, aber mich drückte dann auch so vor lauter Mitleid. Und das wirst nach Dienstschluss nicht einfach so los.
Und geht des ohne patzen und ohne dass es zu künstlich wirkt? Weißt eh, ich steh auf Natur pur quasi haltBeautyLash Power-Brow Färbeset ✔️ online kaufen | DOUGLAS
BeautyLash Power-Brow Färbeset ❤️ Dein Beauty Onlineshop ❤️ Versandfrei ab 25 € ✓ Gratis Beauty-Proben ✓ über 2.000 TOP-Marken ➽ DOUGLASwww.douglas.at
![]()
Und geht des ohne patzen und ohne dass es zu künstlich wirkt? Weißt eh, ich steh auf Natur pur quasi halt![]()

Und geht des ohne patzen und ohne dass es zu künstlich wirkt? Weißt eh, ich steh auf Natur pur quasi halt![]()
wieso wo muast hi ?
In Summa Ungarn und Slowakei und in Hiabst noch Bulgarien.
lohndreschn ??
Hm ..... ich will ja nur die 3 grauen überfärben und a bissi Ausdruck reinbringen .... i überleg da nochNaja, merken tut man's schon, dass sie gefärbt sind, soll ja auch der Effekt davon seinaber es is jetzt nicht so, dass man es aus 50m Entfernung schon sieht.
Jop. Owa weiteres beredn ma in dein Thread. Do passt des ned her![]()
Hm ..... ich will ja nur die 3 grauen überfärben und a bissi Ausdruck reinbringen .... i überleg da noch![]()
Mich interessierts .... wieso so weit weg? Haben die dort keine Leute? Maschinen?Jop. Owa weiteres beredn ma in dein Thread. Do passt des ned her![]()
San bestimmt mehr, siach owa nimmer so guatzupfn ??
i man bei 3 hoa !!
San bestimmt mehr, siach owa nimmer so guat![]()
Spinnst? Ewig schod um mi! Im Leben muas ma net ois sehen oder hören!uii, graue hoar, schlecht segn....zeit vian fridhof ?![]()
![]()
![]()
Jojo ... Herzi zruck du Herzibinki
Mich interessierts .... wieso so weit weg? Haben die dort keine Leute? Maschinen?
Weil wir oafoch a qualitativ hochwertige Arbeit obliefern. Jo i woas es klingt überheblich, owa es is hoid so.
@Mitglied #158451 lod des Steirermadl in dein Thread ein.
Daun brauch i den do ned mit Sochn zuamülln wos de aundan do ned intressiert.