A
Gast
(Gelöschter Account)
dann machs ned so spannend - hat er seinem enkerl schon eine modelleisenbahn gekauft, damit er jetzt noch 1 bis 2 jahre selber damit spielen kann ??oba naaaa![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
dann machs ned so spannend - hat er seinem enkerl schon eine modelleisenbahn gekauft, damit er jetzt noch 1 bis 2 jahre selber damit spielen kann ??oba naaaa![]()
hallo assi
so weit können die des goar ned vorraussogn..tun sie ja scho schwer das wetter für morgen richtig einzuschätzen![]()
dann machs ned so spannend - hat er seinem enkerl schon eine modelleisenbahn gekauft, damit er jetzt noch 1 bis 2 jahre selber damit spielen kann ??![]()

Jaaadie Leilah is verliiiiiiiiiiiiiiebt
gfrein für die LELIAwal i ...........
![]()
![]()

Du gönnst ihm auch gar nixoba naaaa![]()

am 24 is bei mir weiss..ihr hobts eh jetzt gnua schnee
QUOTE]
da neid is wos schiachs![]()
eine heimkinoanlage baut er grad auf![]()
am 24 is bei mir weiss..ihr hobts eh jetzt gnua schnee
QUOTE]
da neid is wos schiachs![]()
gö..do bin i gonz ehrlich![]()
jederzeit süsse!!und wann bin ich zur premierenvorführung eingeladen ???![]()
gö..do bin i gonz ehrlich![]()
i moch da an vorschlog: jetzt kriagst du den schnee und am 24. teil man uns![]()
eine heimkinoanlage baut er grad auf
wirds fertig bis am 24. ??
des anzige für wos des guat is , is zum Kaffeehäferl aufistöllnwirds fertig bis am 24. ??
Hob jo vor ana Wochn so a Tablett kriagt - Klumpat - bis heit KA wia des funktdes anzige für wos des guat is , is zum Kaffeehäferl aufistölln

alter schütz vor
nicht
![]()

neues Netzteil für das Notebook ausgepackt
so weit wor i a scho vergaunganan Dienstog