Was machst du gerade? [Reloaded]

A Spezi vo mir hat in seina Kellerbar Höhlenmalereien ois Wanddekor und so Stein Optikelemente mit Kunstpflanzen ..
Schaut lässig aus...
Und de Leit friha hom vü bessa moina kinna wia i heit...:hahaha:
In unserer Jugend war alles besser, aber damals sind wirklich für unsere Wandmalereien geschimpft geworden. Dabei ist es Kunst.

On topic..... :mrgreen:

Externe Inhalte von YouTube
Dieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?

Fast vergessen, die Mitglied #560605 zu markieren..... :mrgreen:

I glaub i packs ned...
I war grod unten beim Meer und woit a weng schwimma..
Unsere Liegen bleiben den ganzen Tag unten weil eh voi vü Platz am Strand is..
Ham si Preissn auf unsere Liegen brad gmocht und darauf augsprocha, hod de Sie davon gmant i soi ma a eigene Liege suacha..
I sag nu, die Liegen san mei Privateigentum drum steht a mei Name auf de Lehnen, sagt de glatt sie kau kroatisch ned lesn...mein FamName kunnt owa deutscher ned sei..mit ..er Endung hinten...
Dann hab i leider verbal ausfällig wern miassn...
Des hat imma nu ned greicht dass sa se owa putzt hom, erst de Androhung von... äh... Tätlichkeiten ham de Situation bereinigen kinnan...
Jetzt muass i mi im Urlaub a scho mit Deppen oweärgern...des kaus echt ned sei...:mad:

I glaub i packs ned...
I war grod unten beim Meer und woit a weng schwimma..
Unsere Liegen bleiben den ganzen Tag unten weil eh voi vü Platz am Strand is..
Ham si Preissn auf unsere Liegen brad gmocht und darauf augsprocha, hod de Sie davon gmant i soi ma a eigene Liege suacha..
I sag nu, die Liegen san mei Privateigentum drum steht a mei Name auf de Lehnen, sagt de glatt sie kau kroatisch ned lesn...mein FamName kunnt owa deutscher ned sei..mit ..er Endung hinten...
Dann hab i leider verbal ausfällig wern miassn...
Des hat imma nu ned greicht dass sa se owa putzt hom, erst de Androhung von... äh... Tätlichkeiten ham de Situation bereinigen kinnan...
Jetzt muass i mi im Urlaub a scho mit Deppen oweärgern...des kaus echt ned sei...:mad:
Ich hab dich gar nicht schreien gehört ... 🤔

Zurück
Oben