- Reaktionen
- 6.283
Dank Waze habe ich heute auf der Fahrt auch keinen gesehen. Ich liebe diese App.Pass bloß auf , auf den/die Blitz!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dank Waze habe ich heute auf der Fahrt auch keinen gesehen. Ich liebe diese App.Pass bloß auf , auf den/die Blitz!
Jo...des is zach...mit da 125a bisd hoid zuemlich ogschis... wennst an schleicher vor dir host. vor oim bergauf![]()
Kennst du a, goi...Rausch scho ausgschlofn oda blitzts nu?![]()
![]()
Kennst du a, goi...![]()
... du leicht ned? Schwochstö... MeiomeiAnderthoib Stund nu....es wird...
Selten so vü, dass es am nächsten Tag noch blitzt...... du leicht ned? Schwochstö...
![]()
Morgen a nu amoi 12 Std...Anderthoib Stund nu....es wird...
Der Countdown geht a umme....und dann gibts amoi a neichtl ka Uhr ned...Morgen a nu amoi 12 Std...![]()
sog i jo ... Schwochstö ... woarst nu ned vaheirat, goiSelten so vü, dass es am nächsten Tag noch blitzt...![]()
Hätte dich ja beinahe nicht erkannt![]()
Woher weißtn des?woarst nu ned vaheirat, goi![]()
Is da des wirkli daspart bliem??Woher weißtn des?![]()
Is da des wirkli daspart bliem??
![]()
Hab dir doch bestimmt gefehlt um deine charmant und liebherzigen Kommentare loswerden zu dürfen.Aber dann offenbar leider doch....![]()
Lauter Geilisten schreibast du...
FreilichHast du eine Kompressormaschine?
Hab dir doch bestimmt gefehlt um deine charmant und liebherzigen Kommentare loswerden zu dürfen.
Komm gibts zu, so bisschen, klitzekleines bisschen.![]()
In einer F1 Box... Ist ja Hochleistung Sport...Was faselst du da schon wieder?