- Reaktionen
- 108.594
- Checks
- 8
Geh Burli ( bist noch fast jungWir 2 oidn Deppn...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Geh Burli ( bist noch fast jungWir 2 oidn Deppn...![]()
woar des de Retourkutschn dafia, dass i di beim letztn Stammi ned glei erkaunnt hob?Verzeihung...hob di vogessn...![]()
![]()

Kannst mich auch trösten! Wusste nicht, dass es um Fußball ging.weil die Austria ausn Cup gflogn is![]()
![]()
Was fia a letzta Stammi??woar des de Retourkutschn dafia, dass i di beim letztn Stammi ned glei erkaunnt hob?
i bin jo eh so leicht zan übasehgn![]()
di kenn i jo (nu) ned ... kA wos du fia Vuarliebn hostKannst mich auch trösten! Wusste nicht, dass es um Fußball ging.

jo eh ... 11/23... da Wiarschtl-StammiWas fia a letzta Stammi??
Des is ewig aus...
Dankedi kenn i jo (nu) ned ... kA wos du fia Vuarliebn host
owa amoi präventiv -->![]()
![]()
... fühist di a ois oida Depp? ... wüst a dazuaghearn? des hob i immer scho woin... fühist di a ois oida Depp? ... wüst a dazuaghearn?
![]()
Die Liste an Deppen könnte lang werden... fühist di a ois oida Depp? ... wüst a dazuaghearn?
![]()
Na dir kann man es ja auch nicht recht machenNa...is a fia de Fisch...![]()
Das war ja auch was gscheites tztztzIm Urlaub isst man was gscheits...
feig?Des wird man jez zu heiß..![]()
Die Neugier ist a @Mitglied #478451 der schmeckt eigentlich genauso grausam wie der normale.. Aber die "rum kugeln " sind superAlso nix Orange?eigentlich genauso grausam wie der normale
ich find da nix für michVerdammt hab das Vormittagsschlaferl vergessen
Also hören Sie mal das ist eine vollkommen ausreichende Schlafdauer.
Na sag einmal
Ihr seid sehr unterhaltsam
Wir hatten noch Brot zuhause
@Mitglied #381987 hat meine Gedanken schon mitgeteilt
Warum schaut ihr das dann zum einschlafen oder aus purer Leidenschaft
NACHMittagsschlaferl hab ich auch vergessen..
VERDAMMT ich hab Sonntag voll verkackt
Endspurt ist gestartetZielgerade
Ich wollts ned an die Spitze treibn, und ausserdem brauch ich jetz meinen Seelenfrieden, um mich auf den morgigen Arbeitstag vorzubereiten..
Naja schmeckt einfach nur scharf eigentlichAlso nix Orange?![]()