G
Gast
(Gelöschter Account)
najo, zviel Kohlensäure tuat mi ned guat, owa mi kommt´s einfach gschmackiger vorVerträgst du die Kohlensäure nimmer?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
najo, zviel Kohlensäure tuat mi ned guat, owa mi kommt´s einfach gschmackiger vorVerträgst du die Kohlensäure nimmer?
Ned wennst sie mir in die Händ gibstwenn die gittar wieda moi gstimmt is hört sie si echt geil o![]()
![]()
ah wos.... a poa schmähs und geht schoNed wennst sie mir in die Händ gibst![]()
Ja eh, schnell wieder in fachkundige Hände geben. Eine andere Möglichkeit seh ich nichtah wos.... a poa schmähs und geht scho![]()
ka fingerfertigkeit?Ja eh, schnell wieder in fachkundige Hände geben. Eine andere Möglichkeit seh ich nicht![]()
liest ma in letzter zeit recht oft.....is des sowos wie a neicha geheimcode?Meiomei
Meinst, die Verschwörungstheoretiker machen sich auch im EF breit! Mach mir keine Angst!liest ma in letzter zeit recht oft.....is des sowos wie a neicha geheimcode?![]()
Kranke Hund hast leider überallMeinst, die Verschwörungstheoretiker machen sich auch im EF breit! Mach mir keine Angst!![]()
i schoffs ned irgendwem angst einzujagen.Meinst, die Verschwörungstheoretiker machen sich auch im EF breit! Mach mir keine Angst!![]()
Themenwechsel....wos sogt denn do die @Mietzekatze dazua?![]()
Pfff...kein Problem, ich hatte 4 Semester Psychologie...i schoffs ned irgendwem angst einzujagen.
.... ausser i loss wieda moi den psycho aussahängan....![]()
meiomei....Themenwechsel![]()
und i boid 50 joah erfahrungPfff...kein Problem, ich hatte 4 Semester Psychologie...
Jungspundund i boid 50 joah erfahrung![]()
Kranke Hund hast leider überall![]()

liest ma in letzter zeit recht oft.....is des sowos wie a neicha geheimcode?![]()
Meiomei.....meiomei....