- Reaktionen
- 14.927
- Checks
- 15
Woaßt wos, da @Mitglied #307733 kämpft bei dera Hitz scho mitn essen und sch...., oba i soid hochkonzentriert olle Texte lesen?!Du bist wirr und solltest nachlesen
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Woaßt wos, da @Mitglied #307733 kämpft bei dera Hitz scho mitn essen und sch...., oba i soid hochkonzentriert olle Texte lesen?!Du bist wirr und solltest nachlesen
![]()
Des setz ma scho voraus!!Woaßt wos, da @Mitglied #307733 kämpft bei dera Hitz scho mitn essen und sch...., oba i soid hochkonzentriert olle Texte lesen?!![]()
I merk's gradDes setz ma scho voraus!!
Bei dir hat ma dein Ständer gesehenWas hab i gmacht?
Und dann gilt des für euch ah!Des setz ma scho voraus!!
Du gampigs Trumm warst de anzige de da an Ständer gsegn hod..Bei dir hat ma dein Ständer gesehen![]()
Na..Und dann gilt des für euch ah!
Ähm naaaa! Da haben andere a no was gsagtDu gampigs Trumm warst de anzige de da an Ständer gsegn hod..![]()
Na... Nur du..Ähm naaaa! Da haben andere a no was gsagt![]()
Fett und faul und rothaarig und stolz draufjo eh - und ich bin "eher Garfield als Odie "![]()
Naaa! Wann ich net zu faul war, würd ich jetzt suchen gehNa... Nur du..![]()
Du waast das i recht hab..Naaa! Wann ich net zu faul war, würd ich jetzt suchen geh
Na hast net!Du waast das i recht hab..![]()
jo meiFett und faul und rothaarig und stolz drauf![]()
Passt showjo mei![]()
wer benutzt nochmal sei Hirn?Woaßt wos, da @Mitglied #307733 kämpft bei dera Hitz scho mitn essen und sch...., oba i soid hochkonzentriert olle Texte lesen?!![]()
Du waast das i recht hab..![]()
Stellst grad a Zelt auf?![]()
Ein Dreimannzelt für die Antjes?![]()
Sats es olle narrisch???![]()
Aber eventuell ein bisschen die Auswirkungen.![]()
Da nächste Narr..![]()
Bitte sehr, da san de Beweise, daß net nur ich an Ständer gesehen habeHaaaaaaaaa!![]()