G
Gast
(Gelöschter Account)
Daschlagen werden...warat i gläubig, würd i jedn Tog betn, dass is de näxtn Zehn Lebn genau des sein derf und dann afoch dadchlogn werd![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Daschlagen werden...warat i gläubig, würd i jedn Tog betn, dass is de näxtn Zehn Lebn genau des sein derf und dann afoch dadchlogn werd![]()
jo mei - solang ma glaubt, dass ma glei wieda im Speck born wirdDaschlagen werden...![]()
Oh… mal was Neues.vielleicht Gemüse? ...![]()
Asso...jo mei - solang ma glaubt, dass ma glei wieda im Speck born wird![]()
I hab mit 21 scho gstickt und gstrickt, opaoiso a Beweis dafür, dass ma echt ned jünger wern![]()

des warat eher Dei Gschicht und i würd auf mei Wiedageburt vazichtnAsso...
Oder als Mehlwurm in ana Bananenschnitten...![]()
Hoaglicha Kunt...des warat eher Dei Gschicht und i würd auf mei Wiedageburt vazichtn
![]()
UND - wos is passiert - ota bist wurnI hab mit 21 scho gstickt und gstrickt, opa![]()

Seit wann hat man da die Wahl?des warat eher Dei Gschicht und i würd auf mei Wiedageburt vazichtn
![]()
ma hot so seine PrinzipienHoaglicha Kunt...

Ist bei mir immer dabeivielleicht Gemüse? ...![]()
ois Gläubiga ko ma si do woi no aussuchn, woran ma glaubt, häääääääääääääääääSeit wann hat man da die Wahl?![]()
Hab auf fb und insta grad meine fotos von 2014 und 2021 verglichen....UND - wos is passiert - ota bist wurn
![]()

Momentan alle 10min... Aber egal... Ihr seid halt so...Linie 2 am Wochenende...
ma hot so seine Prinzipien![]()
will ja nicht besserwisserisch sein... wo ist eigentlich @Mitglied #558050 ?? und du bist alt genug und wirst schon wissen, was für dich am besten ist..Ja, um in Übung zu bleiben![]()
Brille aufsetzen und nu amoi probieren..Hab auf fb und insta grad meine fotos von 2014 und 2021 verglichen....
I find ma siagts ned![]()
I hab de linsen drinBrille aufsetzen und nu amoi probieren..![]()
Damit siagst zur Brille viere...I hab de linsen drin![]()
Ich dachte Du wärst Pastafari und kommst als Hartweizengrießnudel zurück.ois Gläubiga ko ma si do woi no aussuchn, woran ma glaubt, häääääääääääääääää
![]()