- Reaktionen
- 150.674
- Checks
- 74
Owa mit 67 ned schlecht![]()
Im Vergleich zu anderen "optimierten" Promi-Frauen in dem Alter und erst recht hinsichtlich dessen, wie sie mal ausgeschaut hat, find ich sie nicht gut...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Owa mit 67 ned schlecht![]()
Bei der Shakira und den Hüftschwung, moch i freiwillig den SeesternI frog mi wie de des mocht.....is nur um 10 Joahr jünga ois i und schaut jünga ois mei Tochter aus.
Auba du host recht.....von den gaunzn Pausnschas.....woars de Schenste und des Beste .
Mehr ging eh nedBei der Shakira und den Hüftschwung, moch i freiwillig den Seestern![]()
Owa sie hat an besseren Chirurgen als viele andereIm Vergleich zu anderen "optimierten" Promi-Frauen in dem Alter und erst recht hinsichtlich dessen, wie sie mal ausgeschaut hat, find ich sie nicht gut...
Des is ned lästernduads ned über die zaumgschwastn Radlpumpen goa so lästern
Oiso des Aussehen bin i ihr ned neidig.Des is ned lästern
Eher Neid![]()
Owa sie hat an besseren Chirurgen als viele andere![]()
Wann I denk wie es mir Grad gehtOiso des Aussehen bin i ihr ned neidig.
Auba so wi die @Mitglied #456716 scho gschriebn hod......bewegn tat i mi mit 67 scho no gern......so wie sie.
Völlig unbegründet!Eher Neid![]()

Völlig unbegründet!![]()
Wann I denk wie es mir Grad geht
Würde i a gern so beisammen sein![]()
Haushälterin, Koch, personal Fitnesstrainer, Privatarzt,....ihr Aussehen ist ihr Kapital!Dann waast genau, was die alles an sich machen lassen....da altert überhaupt kane mehr....
Haushälterin, Koch, personal Fitnesstrainer, Privatarzt,....ihr Aussehen ist ihr Kapital!
Meins hingegen bringt mir kein Geld![]()

Aber mit'n goschat schreiben verdien ma a nixDrum san wir in einem anonymen Forum![]()
I glaub ned das der bei ana rotn Kortn a happy End ghobt hod.Mit Happy End...![]()