- Reaktionen
- 2.954
Das ist in Gigabyte?I haun a ko koan Urlaub...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Das ist in Gigabyte?I haun a ko koan Urlaub...![]()
Olle ham Urlaub und i muass nu bis zum 30. wartn...![]()
Na dann - auf in eine schöne Urlaubszeit!Schönen guten Morgen![]()
0,0 ... ?Das ist in Gigabyte?

Du hältst die Republik am Laufen!Owa weil i ned so bin wünsch i olle, a wann i ma komplett lad siach, an scheen Urlaub...
Und wieso wünscht du den Arbeitenden keinen schönen Arbeitstag ...Owa weil i ned so bin wünsch i olle, a wann i ma komplett lad siach, an scheen Urlaub...
Wann des vo mir abhänga tät warrats oarm drau...Du hältst die Republik am Laufen!(... am Band...
)

So seggant bin i erst wann i Urlaub hob...Und wieso wünscht du den Arbeitenden keinen schönen Arbeitstag ...![]()
Wäre das möglicherweise ein Euphemismus?Und wieso wünscht du den Arbeitenden keinen schönen Arbeitstag ...![]()

I hob zwar ka Brüln, owa fia des gressane Bresal da brauchat i fast ane...
I hob zwar ka Brüln, owa fia des gressane Bresal da brauchat i fast ane...![]()

FrissniglI hob zwar ka Brüln, owa fia des gressane Bresal da brauchat i fast ane...![]()
Weil?Wäre das möglicherweise ein Euphemismus?
Was soll ich sagen ... ich liebe meine Arbeit ... hab ich immer schon ... klar hat jeder Job auch unangenehme Seiten, aber die Freude an der Arbeit überwiegt deutlich...Wobei das natürlich eine Frage des Standpunkts... oder Sitzpunkts .. oder sonstigen Punkts....
Also auf den Punkt gebracht, um es ausschweifend auszudrücken...![]()
.. die inneren Qualitäten!Frissnigl
Ich freu mich auch über ein kleines Stück
Weil ja noch genug da ist![]()

mich darfst auch jetzt schon sekkieren ...So seggant bin i erst wann i Urlaub hob...![]()
Alle nichtOlle ham Urlaub und i muass nu bis zum 30. wartn...![]()
Bist leicht ein großer Depp?![]()