- Reaktionen
- 41.940
- Checks
- 9
des wär donn, wenn er nu stops an diversen parkplätzen gmocht hättHat er nu gehen können?
Wenn ja, dann stimmts ned....![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des wär donn, wenn er nu stops an diversen parkplätzen gmocht hättHat er nu gehen können?
Wenn ja, dann stimmts ned....![]()
Da kennt sich offensichtlich noch einer ausdes wär donn, wenn er nu stops an diversen parkplätzen gmocht hätt![]()
I kenn da nur den @Mitglied #574153 der da vor nix zurück schrecken würde...ferner nu den @Mitglied #54914 ...owa dann is zaumgramt...Da gibt’s so Gfrasta … sind sicher auch Dir bekannte Kandidaten![]()
I hab eigentlich ned von Usern hier gesprochen - aber egalI kenn da nur den @Mitglied #574153 der da vor nix zurück Schrecken würde...ferner nu den @Mitglied #54914 ...owa dann is zaumgramt...![]()
Ihre Schwester Rose ist nymphomanSchaut ja spannend aus...![]()
wollt mir heute doch glatt einer einreden, sein rekord am motorrad san 1100km an einem tag. landstraße.
pffff... niemois....![]()
.. so in oida Cowboy-Manier? ... de haum aungeblich a im Sottl gschlofn, während s'Pferd weitagaungan is 
Dann waas i ned wennst maanst...I hab eigentlich ned von Usern hier gesprochen - aber egal![]()
och nicht ganz tot?Ihre Schwester Rose ist nymphoman
Hast du a Vignettn fiars Moped??
I hab mi auf meine Arbeit bezogenDann waas i ned wennst maanst...
Wen soid i durt kenna??I hab mi auf meine Arbeit bezogen
vielleicht hot der des moped auf an sattelaufleger ghobt.. so in oida Cowboy-Manier? ... de haum aungeblich a im Sottl gschlofn, während s'Pferd weitagaungan is
![]()
Vergiss esWen soid i durt kenna??
nur wennst ein Glaserl Milch auch hast...Sodale … noch a bissl am Westbahnhof rumgammeln und aufs Heimfahren warten …
Und überlegen, ob i die Topfengolatsche essen soll oder ned
Wär schade drum, wenn ned, goi?
wozu? seit da erstn saison erspoa i mir desHast du a Vignettn fiars Moped??
Mahhhhhh hat’s mi jz gschreckt
Hab schon gedacht, i hätt die Golatschn im Zug liegen lassen![]()