- Reaktionen
- 185.223
- Checks
- 98
danke für Deinen EinsatzSeehr gnädig der herr![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
danke für Deinen EinsatzSeehr gnädig der herr![]()
Drum hat's wahrscheinlich a immer was angehabt und hat im Bettdeckenthread a kane Punkte gemacht...scheint ganz so - oba hats ja eh gschriam :-( Dauerfieber is scho a wirkli zache Gschicht
Nicht mehr des geh ich heute Abend an.. oder morgen..das wird dannzu krank, um ihr Pudswerkzeug auszupackn
![]()
a bissl komisch find is ja trotzdem - de wenign moi, wia i krank wor, ho i nur Blödsinn gmocht und de @Mitglied #478451 losst voi aus, wegn am FieberDrum hat's wahrscheinlich a immer was angehabt und hat im Bettdeckenthread a kane Punkte gemacht...
Seit wann haben salate herzen?Anhang anzeigen 10840503
du meinst bez div Füllen und Beilagen?? das sind z.B. Wild Hascheeknödel mit gebr. Salatherzen
Er füllt grad des bewerbungsformular aus und scheitert am religionsbekenntnis und der rechtschreibunghast ihn als mitarbeiter nominiert?![]()
sehr fein - freut mich, dass es Dir wieder gut gehtNicht mehr des geh ich heute Abend an.. oder morgen..das wird dann![]()
Des kenn i....a bissl komisch find is ja trotzdem - de wenign moi, wia i krank wor, ho i nur Blödsinn gmocht und de @Mitglied #478451 losst voi aus, wegn am Fieber![]()
Du wüsst a nur titten sengsehr fein - freut mich, dass es Dir wieder gut geht
![]()
Auf youtube sind (oder warenNicht mehr des geh ich heute Abend an.. oder morgen..das wird dann![]()
) ja Auspackvideos voll modern. Da könntest Du gleich eines drehen. Is des etwa schlecht???Du wüsst a nur titten seng![]()
wos im Packerl is, würd mi mehr interessiernDu wüsst a nur titten seng![]()
I am back ... morgen noch den Arzt davon überzeugen.. dann noch a paar Tage auf das kranke putzibaby schauen ...scheint ganz so - oba hats ja eh gschriam :-( Dauerfieber is scho a wirkli zache Gschicht
und arbeiten und und ...Nö. I schau mas a gern anIs des etwa schlecht???
I hob ka packerl griagtwos im Packerl is, würd mi mehr interessiern
![]()
Also ich finde @Mitglied #478451 war sehr tapfer und hat still gelitten ohne zu klagen.Des kenn i....
Wann i krank bin....oiso so richtig...voi da Männerschnupfen...
Dann dasauf i a immer in Selbstmitleid...
Und erst wanns a Tortenschachtel warrat...wos im Packerl is, würd mi mehr interessiern
![]()
Seit wann haben salate herzen?
Is jo ka fleisch![]()
Er füllt grad des bewerbungsformular aus und scheitert am religionsbekenntnis und der rechtschreibung
Oh super .Wie geht's echryIch bin wieder wach. Zwischenzeitlich.![]()
I häd nu guchen doUnd erst wanns a Tortenschachtel warrat...
I glaub i bin unterzuckert...
i ho gmerkt, dass guat tuat, wann ma vü Schnops trinkt, vü raucht, blödsinn schaut und zwischendurch wos FuttertDes kenn i....
Wann i krank bin....oiso so richtig...voi da Männerschnupfen...
Dann dasauf i a immer in Selbstmitleid...