- Reaktionen
- 69.798
Schod, wö an Spritzer oder auf a Bier mit Fotoapparat in Wien wa a Gaudi auf a Fotosession mit schönen Motiven.Daunksche ....
Hob grod nochg`schaut ... du stehst gor net auf da Listn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Schod, wö an Spritzer oder auf a Bier mit Fotoapparat in Wien wa a Gaudi auf a Fotosession mit schönen Motiven.Daunksche ....
Hob grod nochg`schaut ... du stehst gor net auf da Listn![]()
Geht a Limo a und ohne Apparat und in Stockerau?Schod, wö an Spritzer oder auf a Bier mit Fotoapparat in Wien wa a Gaudi auf a Fotosession mit schönen Motiven.
Sicher, soll i ume joggen, radlfoahrn oder Auto ?Geht a Limo a und ohne Apparat und in Stockerau?![]()
Kummt drauf au, wie vü Spritza oda Bier trinkn wüst!Sicher, soll i ume joggen, radlfoahrn oder Auto ?
Brauch kann Alkohol, schreib nur so ☝Kummt drauf au, wie vü Spritza oda Bier trinkn wüst!
Kaun auba a ume radln ... hob e an Freind am BirkenwegBrauch kann Alkohol, schreib nur so ☝
hin und wieder an Spritzer, des woas scho

genau das hätte ich auch gerne
Von mir owa nedgenau das hätte ich auch gerne![]()

na ned von dir ned von ihr aber vom schatz den i ned habe würde ich es mir wünschenVon mir owa ned![]()
Habs eh so verstanden, ich wübsche dir einen Schatz, sag niemals nie, sie wird dir zufällig übern Weg laufen, schnapp sie dir, das Leben ist zu kurz und nutze die Gelegenheit im Sinne der Liebena ned von dir ned von ihr aber vom schatz den i ned habe würde ich es mir wünschen![]()
Erwartest einen Liebesbrief?Eventuell meine Mails mal checken![]()
Das glaube ich dir jetzt nichtHab es grade dringend nötig von einem geilen schwanz vollgespritzt zu werdenhab das schon seit Ewigkeiten nimma erlebt!