- Reaktionen
- 36.130
- Checks
- 105
den versuch is wertdes würdst jetzt gern wissen...gö....
und wenn i da des sag würdst es sowieso ned glauben. ...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
den versuch is wertdes würdst jetzt gern wissen...gö....
geht schona sats eh scho ausgschlafen?
![]()

den versuch is wert![]()
jojo.....jetzt genier di nedsoooo spektakulär is es ned...![]()
jojo.....jetzt genier di ned![]()
ohhhh....dann bohr i ned längervl. scho a bissl. loooool
eigentlich wollte ich schon Nachfragen wasd meinst bzw. was ich verpasst hab. aber im letzten Moment is mir (leider) eingefallen was du meinst.
und da ich grad heimkommen bin und jetzt wahrscheinlich deswegen ned schlafen kann hast jetzt was zum Wiedergutmachen...
![]()

....Und morgen werd i ma wieda in Augenkrebs hoin, weil i mitm lesen ned fertig werd....

du sagst dasOlle in da Versenkung ?? Oda anderweitig beschäftigt??.... Schreiben tuats dann wieda erst, waun i koa Zeit hab zan lesen....Und morgen werd i ma wieda in Augenkrebs hoin, weil i mitm lesen ned fertig werd....
![]()

das ma dann wieder alle schreibn wann du koa zeit hast und morgn wida an augenkrampf kriagst weilst 200 posts nachlesen muast weilst ja sunst ned am stand der dinge bist.Wos genau jetzt??![]()
weilst ja sunst ned am stand der dinge bist.![]()
ganz genauJo de neugier![]()

De haum jo wieder geschrieben bis Mitternacht, de schlofen nuOlle in da Versenkung ?? Oda anderweitig beschäftigt??.... Schreiben tuats dann wieda erst, waun i koa Zeit hab zan lesen....Und morgen werd i ma wieda in Augenkrebs hoin, weil i mitm lesen ned fertig werd....
![]()
Is a Luada, ich weißJo de neugier![]()
Jo i les ned ois noch, zum bledsinn schreiben muass i eh ned wissen wos die aundern ois gschrieben haumganz genauaber ehrlich gsagt.wenn von uns geht's ned so?
![]()