B
Gast
(Gelöschter Account)
Host de Schweinegrippe ghobt?hoabs amoi vasucht wie so a propela,owa des hoad daun weh dau![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Host de Schweinegrippe ghobt?hoabs amoi vasucht wie so a propela,owa des hoad daun weh dau![]()
des is a guats zeichen. do lebts nohoabs amoi vasucht wie so a propela,owa des hoad daun weh dau![]()
zum eiringln is a zkurzHost de Schweinegrippe ghobt?![]()
jo,owa maunchmoi hoab i glaubt i muas sterbmdes is a guats zeichen. do lebts no![]()
moijo,owa maunchmoi hoab i glaubt i muas sterbm![]()
muasst an fraunzbraunntewein drauf tuan...der belebt 
fraunzbraunntewein
wo auf mein Moagnmoimuasst an fraunzbraunntewein drauf tuan...der belebt
![]()
echt,wieso wast du desMocht daun der Herr Fraunz!

der bringt eahm und sabine rüwit eahm ei ...sicher eh gaunz zoartMocht daun der Herr Fraunz!
Weil i erms sog dass Du a wehweh host!echt,wieso wast du des![]()
woas wird do eigrüwitder bringt eahm und sabine rüwit eahm ei ...sicher eh gaunz zoart![]()

mei Opi du denkst hoid aun miWeil i erms sog dass Du a wehweh host!![]()
1 seitn hoit @Mitglied #370321 und 1 seitn i, daunn a schneller ratsch und de knopferl vo deim hemd flieagn in olle richtungen.. der weg is freiglegt ggwo auf mein Moagn
do muas i jo mein Raunzn aufschnein![]()
wos belebendes..soll ja tote aufweckenwoas wird do eigrüwit![]()
Wieso mit Gwoit - fia Euch gäb er eh das letzte Hemd!1 seitn hoit @Mitglied #370321 und 1 seitn i, daunn a schneller ratsch und de knopferl vo deim hemd flieagn in olle richtungen.. der weg is freiglegt gg
...und ich auch!Wieso mit Gwoit - fia Euch gäb er eh das letzte Hemd!
i kumm des nächste moi im Overall1 seitn hoit @Mitglied #370321 und 1 seitn i, daunn a schneller ratsch und de knopferl vo deim hemd flieagn in olle richtungen.. der weg is freiglegt gg
pressierts eh ned?....a reissverschluss geht a ggWieso mit Gwoit - fia Euch gäb er eh das letzte Hemd!
a loas eam schloafnwos belebendes..soll ja tote aufwecken![]()
i kumm des nächste moi im Overall![]()