- Reaktionen
- 32.125
- Checks
- 5
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wegen de 2 fehlenden buchstaben is a scho wurscht ...heutzutags muss ois flexi seiich hab stil...geht das auch ?![]()

Du kannst dich an den stammi erinnernham ma ned am stammi a Diskussion über sowas ghabt?![]()
Also des is halt sehr plumpAlso wer Lust hat ist bei mir willkommen
19cm Stoßkraft bis die Forte platzt)
Du kannst dich an den stammi erinnerndaun host ah wos foisch gmocht
![]()
Jo eh mir ah@Mitglied #435096 glaub erm ( bad anaconda) wars zviel worn am sa oda wie siagst du des?![]()

Du kannst dich an den stammi erinnerndaun host ah wos foisch gmocht
![]()
...waunn ea zvü sauft, da Re, is ea in da Fruah ned zan Brauch....waunn ea nix sauft, is ea in gaunzn Obend ned zan Brauchn....i hobs
....
drauf trinkn mas nächste mal an avernaJo eh mir ah![]()

de idee war ned schlecht....waunn ea zvü sauft, da Re is ea in da Fruah ned zan Brauch....waunn ea nix sauft, is ea in gaunzn Obend ned zan Brauchn....i hobs
....da Re deaf erst noch 01:00 Uhr zan Saufn aufangn....vl hoid ea daun länga durch
....
![]()
![]()
nua was tua ma bis uma 1 mit erm?nippelmassagen und gürtelbestrafungen bringen bei erm ja nix
Bier, Wein und Schnaps geht eh immer oba des scheiss anti wos do immer dazuar gmischt wird...waunn ea zvü sauft, da Re is ea in da Fruah ned zan Brauch....waunn ea nix sauft, is ea in gaunzn Obend ned zan Brauchn....i hobs
....da Re deaf erst noch 01:00 Uhr zan Saufn aufangn....vl hoid ea daun länga durch
....
![]()
![]()
des kimmt vom anti trinkn dazwischen bei dir
Ned dazwischen, des is Cola im Whisky und des scheiss redbull klumpdes kimmt vom anti trinkn dazwischen bei dir![]()
so...ob jetz kriagst du nua mea ois pur...Ned dazwischen, des is Cola im Whisky und des scheiss redbull klump![]()
Vielleicht a mãrchenstunde in beschaulich kuschliger rundede idee war ned schlecht.nua was tua ma bis uma 1 mit erm?nippelmassagen und gürtelbestrafungen bringen bei erm ja nix
![]()
Daun muass i mir mit der @Mitglied #409008 die rumkugeln teilen, sie in schoki i den restso...ob jetz kriagst du nua mea ois pur...![]()
wos wären rumkugeln ohne restDaun muass i mir mit der @Mitglied #409008 die rumkugeln teilen, sie in schoki i den rest![]()