- Reaktionen
- 32.230
- Checks
- 71
sog i jo...host no a restfettn von gestern oda wos...oida Voda - do woast eh bei unserm...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
sog i jo...host no a restfettn von gestern oda wos...oida Voda - do woast eh bei unserm...![]()
i glaub kaum das der wegen mir bis nach wien fährtDa @Mitglied #202045 hat eh ein Sammeltaxi der hoid die eh![]()
und scho geht ihr da orsch auf grundeisUiHilfe
![]()
Kenn i mi goa nimma aus - Du sogst das i fett bin, da Re behauptet dass maximal a zwoastellige Zzimmernummer auf mein Buckl Plotz hot...sog i jo...host no a restfettn von gestern oda wos...![]()

Drum kaunst du ah nix saufen , weil bei dir nur die Hälfte reingehtda Re behauptet dass maximal a zwoastellige Zzimmernummer auf mein Buckl Plotz hot...![]()

Nanaund scho geht ihr da orsch auf grundeis![]()
Und bei mir dafür umso mehrDrum kaunst du ah nix saufen , weil bei dir nur die Hälfte reingeht![]()
Dafia geht s´doppelte wieder rausweil bei dir nur die Hälfte reingeht
von mir a net und ich war 3 mal in dem Jahri wor scho bei an stammi in OÖ. is hoid ned glei ums eck von mir.
Wer hod des gsogtUnd bei mir dafür umso mehr![]()

nau du bist oba sche gierigvon mir a net und ich war 3 mal in dem Jahr![]()
Du VerschwenderDafia geht s´doppelte wieder raus![]()

Na dann wundert´s mich ja nicht wenn sich niemand mehr zu unserm Stammi traut!Passt ah![]()
Dann sperr ma halt den Re ins Kammerl zum @Mitglied #24985Na dann wundert´s mich ja nicht wenn sich niemand mehr zu unserm Stammi traut!![]()
Dann sperr ma halt den Re ins Kammerl zum @Mitglied #24985![]()
Geht net - Da Re muass für de Jausn sorgen...Dann sperr ma halt den Re ins Kammerl zum @Mitglied #24985![]()