- Reaktionen
- 28.306
- Checks
- 60
des befürcht i a..wos hobts denn mit ihm gmacht, i bin max. 15 min neben ihm gsessen...i bin unschuldig![]()
Des hot greicht? 15 Minuten?!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des befürcht i a..wos hobts denn mit ihm gmacht, i bin max. 15 min neben ihm gsessen...i bin unschuldig![]()
Ja eh. Du bist unschuldig. Und ich bin dezent und seriös!des befürcht i a..wos hobts denn mit ihm gmacht, i bin max. 15 min neben ihm gsessen...i bin unschuldig![]()
Der sitzt scho beim Psychologen![]()
Und böse HexenHerr Doktor, ich seh überall nur mehr Besen!![]()
...und Spinnweben!Herr Doktor, ich seh überall nur mehr Besen!![]()
ok, des stimmtJa eh. Du bist unschuldig. Und ich bin dezent und seriös!![]()
Hast leicht Nachtschicht gehabt?Guten Morgen![]()
Ja eh. Du bist unschuldig. Und ich bin dezent und seriös!![]()
Nau jo, sehs als Abschluss für die letzten Monate. Da hat sich a durscht aufgebaut. Und woar jo a ziemlich hoaß in da Goaststubm.Du woast jo ganz schön umtriebig![]()

![]()
Geh leck, do hob i gestan scheint's echt wos verpasst...
Oba i hob mi noch dem Schlemmerbrunch mid meine drei durchdrahtn Hehna und dem oan Hahn einfoch nimma bewegn kina.
Dafia im Dezemba woascheinle wida...![]()

Wenn uns der die Rechnung schickt dann samma am Arsch!Der sitzt scho beim Psychologen![]()
.....ich verweile wieder unter den Lebenden
...so kaunns weitageh mit de Stammis Stimmtumma hoib 7
Stimmt![]()
...wo bistn du auf amoi hinkumman? mia haum di nu gsuacht, owa du woarst vaschwundibus 
So schön wenn jemand auf meine gesundheit achtet.....![]()
Mit reifen Mädels muss man ja rücksichtsvoll umgehen...![]()
....irgendwo hab ich gehörte,das mit reife männer muss man eine sehr große rücksicht nehmen.....die gehen sonst leicht hops.....