G
Gast
(Gelöschter Account)
die hat da opi a scho zu spüren bekommenkaunnnst jo gern moi mei kloanegspürn...woasst ehhh...de gschickte in da haundtoschn
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
die hat da opi a scho zu spüren bekommenkaunnnst jo gern moi mei kloanegspürn...woasst ehhh...de gschickte in da haundtoschn
![]()
a do schau herin den brettlvaschlog sperrn ma in @Mitglied #366131 ,
Mit was denn?kitzln ma a bissi

a do schau her
Mit was denn?
Ich ahne Schlimmes![]()

kaunnnst jo gern moi mei kloanegspürn...woasst ehhh...de gschickte in da haundtoschn
![]()
eh bloß mit ana federa do schau her
Mit was denn?
Ich ahne Schlimmes![]()
aber aus stahleh bloß mit ana feder![]()
des mach ma uns unter 4 Augen aus ;-)

kuscheli....des geht gaunz sanft aaber aus stahl![]()

Nana, Du wüßt mi bloß llocken und daun pockstas auseh bloß mit ana feder![]()

jo des solst a gspüren wie am PrangerNana, Du wüßt mi bloß llocken und daun pockstas aus![]()
anaaaa...wirkli ned . ggNana, Du wüßt mi bloß llocken und daun pockstas aus![]()
stille wasser sind tiefanaaaa...wirkli ned . gg
du bist ma oba brutal....i glaub a bissi eisperrn muss i di daunn ajo des solst a gspüren wie am Pranger![]()

mi aber nur von dir.aber bitte nicht wasser und Brot das ist mir zu wenigdu bist ma oba brutal....i glaub a bissi eisperrn muss i di daunn a![]()
assooo..wos hättst denn no gern, moi schaun ob ichs in mein tascherl hobmi aber nur von dir.aber bitte nicht wasser und Brot das ist mir zu wenig![]()
warte nur bis zum nächsten stami da wird dir angst und bange werden vor froschi da wird se giftig auf dich.Arrdwinna und still?![]()

was gutes zum essen und vielleicht auch....assooo..wos hättst denn no gern, moi schaun ob ichs in mein tascherl hob![]()

Des is eh schon zu viel - leiden sollst Du für das was Du dem Opa antun willstwasser und Brot das ist mir zu wenig