- Reaktionen
- 36.119
- Checks
- 109
san olles liabe varruckteMia wurscht, liawa varruckt wia deppat!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
san olles liabe varruckteMia wurscht, liawa varruckt wia deppat!![]()
hopp oder tropp..jawoll ggmochs einfach an der reaktion merkst eh schnell wie es gemeint war
bei verstärken in form von anwesend sein bin ich mir sicher .beim Hirn naja mal schauen was ich entbehren kann.versteh i...i wär a vorsichtig...a kãfig voller narren![]()
So und jetzt nu woad fia unsere 2 wüdaraAnhang anzeigen 1791961

Na hoffentli hot a net in Durchfoi - Da HiaschSo und jetzt nu woad fia unsere 2 wüdaraAnhang anzeigen 1791961

die rache des gejagtenNa hoffentli hot a net in Durchfoi - Da Hiasch![]()
mah do hob i glei wieder de schokocrem hosserl im kopfNa hoffentli hot a net in Durchfoi - Da Hiasch![]()

Oha, a strenge Fraubeides![]()

und scho hob i ihm gschreckt ...Oha, a strenge Frau![]()
Ned das i daun Frau Lehrerin soagn muasund scho hob i ihm gschreckt ...![]()
Frau Direktor bitteNed das i daun Frau Lehrerin soagn muas

zum irgendwas sagen hättst daunn ned wirklich in mund freiNed das i daun Frau Lehrerin soagn muas
Und zum Schluss daun : danke setznFrau Direktor bitte![]()
so schlimm wird nicht sein oder steht auf der bluse Warnung des Gesundheitsministers Frösche küssen kann ihre Gesundheit gefährden?und scho hob i ihm gschreckt ...![]()
...gut gemacht!: danke setzn
do kennt se einer aus ...host des scho öfter gmocht ggUnd zum Schluss daun : danke setzn