G
Gast
(Gelöschter Account)
ne sind ganz brave huskys
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gehst dort fischen auch?ah ja das sind meine Lieblinge in finnland
apropo waschen..@bißalbi .... hast dein schniedel scho gründlich gwaschenna hoffentlich.Nur mit allen Wassern gewaschen kommt man sauber durchs leben .

red ned so goarschtig ggGehst dort ischen auch?
stimmt oba was meinst mit eine?Aspirin macht aber s´Zipfal net steif!
s´beste hausmittel is imma nu a geile Kotz dahoam!![]()
daunn bist glei wieder daheim wennst fortfahren willst ggWenn i mi verkehrt aufi sitz
Wer sitzt do auf wemWenn i mi verkehrt aufi sitz

wie sau...hübsch oder hasen....so a viehcherei gggfischen ja war ich auch sowohl im winter als auch im sommer.
war ne geile zeit 1 jahr lang. Und sau hübsche hasen waren auch da.
jo werI hob jo nix vo sauhübschen Hasen wauns mi net woin!Und sau hübsche hasen waren auch da.

jo mei, i weiss a ned worans liegt...host a geld?I hob jo nix vo sauhübschen Hasen wauns mi net woin!![]()
Bei der Bekanntgabe war i am klo. Hob alles versäumtHaben das eh schon mal erwähnt, der Termin für das Nächste Usertreffen ooe steht eh schon (fast) fest und am Grilltermin und dessen Ablauf bin ich noch am Ausarbeten!
I ?host a geld?

Wos host denn do gmocht?Bei der Bekanntgabe war i im klo.
wenn i jetzt böse wäre..und des bin i wirklich ned....würd manch einer sagen, dass vielleicht an dem liegt
wenn i jetzt böse wäre..und des bin i wirklich ned.

Am radl wo's i gricht hobWer sitzt do auf wem![]()
I hob man abgschüttelt. Hot leider nermt für mi doWos host denn do gmocht?
Bin net neigierig owa wissen möcht ichs schon!![]()