R
Gast
(Gelöschter Account)
Sorry sind mehr gewordenviel spaß heit auf de stammis.trinkts ans mit fia mi!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sorry sind mehr gewordenviel spaß heit auf de stammis.trinkts ans mit fia mi!![]()
wirst dir den magen verkühlt haben als dir die hose runtergrutscht isNur obwohl das Essen lecker war hab i heute einen etwas beleidigten Magen![]()
Hoab noachgschaut,zumindest is ned zrissnwirst dir den magen verkühlt haben als dir die hose runtergrutscht is![]()
hom de hosenträger glei nochlossnHoab noachgschaut,zumindest is ned zrissn![]()
stimmt, für des das da ana ka Obst mag gehts flott dahinSorry sind mehr geworden![]()
i hoff nur du hoast ma mein Giatl ned aufgmoachthom de hosenträger glei nochlossn![]()
Der Kellner meinststimmt, für des das da ana ka Obst mag gehts flott dahin![]()
so fett gwen???i hoff nur du hoast ma mein Giatl ned aufgmoacht![]()
Ja hat er mit dem Mund aberi hoff nur du hoast ma mein Giatl ned aufgmoacht![]()
des woa owa da hellllllmutJa hat er mit dem Mund aber![]()
Supa und mir is eh schau so schlecht. Da brauchst ma des ned a nu soagnJa hat er mit dem Mund aber![]()
des woa owa da hellllllmut![]()
i geh glei nu amoi duschnbist ins schwitzen kemma gestern??i geh glei nu amoi duschn
zumindest woar mei Leiberl noaß. Kaun jo amoi passiernbist ins schwitzen kemma gestern??![]()
Sonntag ist eh waschtagzumindest woar mei Leiberl noaß. Kaun jo amoi passiern![]()
is bei mir ned so genau, mei Woaschrumpi kaun i imma starten.Sonntag ist eh waschtag![]()
hoast jo in Heizkörper ned oabdradbist ins schwitzen kemma gestern??![]()
KlarKönnt Ihr Euch über den Salzburgstammi bitte im zugehörigen Thread unterhalten?!
Danke!