- Reaktionen
- 27.232
- Checks
- 46
wannst di in die goscherte Runde traust![]()
Warum ned Goschert bin i a.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wannst di in die goscherte Runde traust![]()
duuuu, es war de Red vom Kuscheln von dir und @Mitglied #218419! und WAS du wolltest mit mir kuscheln? wolltest das mit dem kitzeln andeuten?i man i tram...zerst vaweigast is kuschln und daun wors i..und no eiskoit dazu
dann erfüllst ja schon mal eine der AnforderungenWarum ned Goschert bin i a.(hintan PC. "murmel")
![]()
Traut host da net - gibs do endlich zua!i man i tram...zerst vaweigast is kuschln und daun wors i..und no eiskoit dazu

wenn i in piing hibiag wird des bei dir ka problem sei..Warum ned Goschert bin i a.(hintan PC murmel)
![]()
duuuu, es war de Red vom Kuscheln von dir und @Mitglied #218419! und WAS du wolltest mit mir kuscheln? wolltest das mit dem kitzeln andeuten?![]()
hod jo kane woinTraut host da net - gibs do endlich zua!![]()
Und des loßt da Du verbieten, geh her do auf!derfst jo ned amoi higreifn

hod jo kane woinderfst jo ned amoi higreifn
![]()
is nächste moi liegst du mim piing im DZ....daun kennst kuschln...Woarscheinli der hätt liaber mit dir kuschlt.![]()
du Herr bißalbi, willst di du da in die Nesseln setzen?Und des loßt da Du verbieten, geh her do auf!
Jetzat bist scho so oid und woast nu ned, dass bei de Weiwaleit a ´na´ jo bedeit! Feigling!![]()
![]()
du da @Mitglied #218419 war scho froh, dass er dann überhaupt no a Zimmer kriegt hat und dann net in da Abstellkammer hat schlafen müssenJaja der Ping hat gsagt du hast ned Kuschln woin mit eam. Der is sicha dafruan in da Nocht. Wie kanst des nua zualossn.![]()
Jo, wirklich furchtbarWos hot der silent ned urndlich kuschelt oda wos?![]()
da ehrlichkeint halber..da war a sehr a nette damen die gor ned auf meiner liste gestanden is....de hod sie ned g'währtUnd des loßt da Du verbieten, geh her do auf!
ah ned ????Jo und an 25er ziagl hoab i a ned
jo mei ich hab schon einmal länger auf das essen gewartet und die Kellnerin war auf 200.
nur weil sie die ánordnung der Chefin ignoriert hat.Resüme getränke aufs haus und das essen der halbe preis.
sonst hat alles gepast.
wenns paßt bin ich beim nächstem mal wiewder dabei.
.....des haasst, du host nua des hoibe Essen zoit Herr bißalbi,

du da @Mitglied #218419 war scho froh, dass er dann überhaupt no a Zimmer kriegt hat und dann in da Abstellkammer hat schlafen müssen![]()
Jo, wirklich furchtbarbin scho fast vereinsamt

do sitzt a scho drinwillst di du da in die Nesseln setzen?