- Reaktionen
- 10.621
- Checks
- 22
ma du oamaNau a bissl a Geld muss ich verdiena
In 2 Stunden geht's eh wieder zur Arbeit
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ma du oamaNau a bissl a Geld muss ich verdiena
In 2 Stunden geht's eh wieder zur Arbeit
waun i zeit hab duast ma moi ladGoi scho![]()

ähhhhm.... bei welcher sportlichen aktivität host du gschwitzt![]()
....so austrengend woa des Speerwerfn.....i hob sicha aun de 500 Geschoße ogschleidat
.....und da @Mitglied #208682 hod im Schlof ois troffn und se a nu beschwert, dass seine Speer unwucht san 
und wies glutscht haum..de grazien, voller hingabeMaah, hab i die wilde Lutscherei versäumt![]()
Grazien? da fühl ich mich ja eh nicht angesprochenund wies glutscht haum..de grazien, voller hingabe![]()
speerwerfen? warst kurz in rio?wäschelnäss woa i.....ogrunna wia a Wossafoi.........so austrengend woa des Speerwerfn.....i hob sicha aun de 500 Geschoße ogschleidat
....owa ned amoi de Höfte is im Zü glaundt
.....und da @Mitglied #208682 hod im Schlof ois troffn und se a nu beschwert, dass seine Speer unwucht san
![]()
ejakulation nennt ma deswäschelnäss woa i.....ogrunna wia a Wossafoi.........so austrengend woa des Speerwerfn.....i hob sicha aun de 500 Geschoße ogschleidat
....owa ned amoi de Höfte is im Zü glaundt
![]()
jojo....wiedamoi nur große Klappe und nix dahintai glaub i muas moi zu an oö stammi, ..

wieso wieda? I woa e am christkindl markt, de ondan scho in da hapfn de pennerjojo....wiedamoi nur große Klappe und nix dahinta![]()
willst ihm de hand führn, damit er se ned gar so anstrengen muss.: 7609912, member: 199654"]i glaub i muas moi zu an oö stammi, da pekajo braucht a flinke hand![]()
er was jo ned dassi parkinson habwillst ihm de hand führn, damit er se ned gar so anstrengen muss.![]()
mit dein alter koa wunder. oba des kaunn jo a guat kummaer was jo ned dassi parkinson hab![]()
er was jo ned dassi parkinson hab![]()

du kennsd des a?Do wird jeesmoi Lulu-gehn zum Erlebnis, wos?![]()
du kennsd des a?![]()