- Reaktionen
- 36.103
- Checks
- 105
so meine lieben..ich muss jetzt.
gute nacht und heisse träume
gute nacht und heisse träume

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Vorschlag meinerseits: wer mir einen Kuchen mitnimmt, kriegt keine übergezogen. Deal?
Ahhsooo, Du mechst dass mir Mauna unsa Hosal auziagn?haum eh de herrn a hoserl au...des passt daunn scho oder gg
Jo i muaß eh a ! Guats Nächtli!so meine lieben..ich muss jetzt.
gute nacht und heisse träume![]()

haum eh de herrn a hoserl au...des passt daunn scho oder gg
nojooo...wennst es scho selber in betracht ziehst...sicher wird jo sonst noss beim baden.. daun vakühlts eich de prostata....des wolln ma do alle ned oder ?Ahhsooo, Du mechst dass mir Mauna unsa Hosal auziagn?![]()
Do hängen Dir aber dann de Bandl aus de Mundwinkel raus!na bin zwar bei viel dabei aber herrenhose im Mund.Ned amal mei eigene.Da würden mir bessere Spenderinnen einfallen
![]()
ups de schmuserei wär eigentlich fürs fröscherl gedacht gn8 :busserl::busserl:so meine lieben..ich muss jetzt.
gute nacht und heisse träume![]()

wer hod den nu a Kriegsbeil??? Heitzutog wird da Klappstuhl ausgrabn
ah geh halb so wild.Schmusen oder ned unser Fröscherl is scho längst a Prinzessin.pass a bissal auf ban Froschabschmusn... du kennst sicha nu de Gschicht
Froschschleim kann ätzend sein.........pass a bissal auf ban Froschabschmusn... du kennst sicha nu de Gschicht

haiii...du kummst umanunda...u d soo boidGuten Morgen
Bei so schönem Wetter ist nichts ätzend.
Bin schon in Schallaburg und seh da ein schönes Platzerl zum Grillen
Ein Bratl ja naja Schnaps ist für mich tabu sonst bin ich nicht zum aushalten fgAlso i würd a Bratl spendieren und a Schnapserl danach a
Diesen Pad Übernimmt sicher GerryZuerst brauch ma an vorkoster
Guten Morgen süßerGuten Morgen
Bei so schönem Wetter ist nichts ätzend.
Bin schon in Schallaburg und seh da ein schönes Platzerl zum Grillen