sextempo....

Guat dass i spritzen kann wann i will. So Reit i de oane langsam du oane s chnell. De oani fest de oani zartlich. Wenn's dann 3 moi kemma is spritzi. Wenn's aufs spritzen steht Spritze holt 3 moi. Wenn besamte wean wui besamis.

So machis :bussal::bussal::winke:

Is a auslegungssoch.. wü i an schnelln quickie kau des scho gach geh... wü is die gonze nocht, muas ma si die kräfte eiteilna .. hängt gaunz davo o wos sie wü! I sog hoit imma, wauns spass mocht und guad is, is wurscht wia long des dauert! Ob nun 5 Min. Oda stundenlaung!! 😉

moi ehrli, jeda hot sei eigenes tempo. wurscht bei wos! ob es ums essn geht, beim autofoahrn, am klo.... iwer is imma schnölla ois ma söber!
oba wiar laft des beim sex?
sads ihr eich do einig? hobts an kompromiss gfundn? mocht ana dawei a sudoku weil er schu fertig is? vazöhts moi....
:)
Metronom oder Duracell Haserl.
Schwierige Auswahl bei den Tempi-Gebern.

Also bei einigen Männern kann ich mir das schon vorstellen, nach dem Sex gleich einzuschlafen aber mach das mal aus Frau. 🙄
Man liest oft davon und sieht es ja auch in Filmen aber real sieht das dann anders aus. 😏

Du stehst also in der Früh auf, deine Oberschenkel kleben zusammen, daß beim aus dem Bett steigen gleich mal die erste Hautschicht weg ist.
Dann duscht du doppelt so lange um das eingetrocknete Zeug wieder weg zu bekommen.
Darum wäscht du dich zukünftig lieber gleich danach. 😆

Also bei einigen Männern kann ich mir das schon vorstellen, nach dem Sex gleich einzuschlafen aber mach das mal aus Frau. 🙄
Man liest oft davon und sieht es ja auch in Filmen aber real sieht das dann anders aus. 😏

Du stehst also in der Früh auf, deine Oberschenkel kleben zusammen, daß beim aus dem Bett steigen gleich mal die erste Hautschicht weg ist.
Dann duscht du doppelt so lange um das eingetrocknete Zeug wieder weg zu bekommen.
Darum wäscht du dich zukünftig lieber gleich danach. 😆
Also @Mitglied #381987.... bei Deiner Figur kann ich mir nicht vorstellen das einer nach dem Sex mit Dir freiwillig einschlafen kann oder will

Zurück
Oben