Z
Gast
(Gelöschter Account)
tee
ananassaft
ham and eggs
apfel,
bauernbrot und a bauernbutter
schnapp - wow, tolles Frühstück heute!! - und schnell wegputzt, weil ich um 9.00 ins Meeting muss.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
tee
ananassaft
ham and eggs
apfel,
bauernbrot und a bauernbutter
weil ich um 9.00 ins Meeting muss.
Naja, schade Franzl! Aber ich bin ja noch da!
ich auch![]()
ich auch![]()
![]()

sei ned traurig, hau i mi hoit auf dei schosserl und deine händ derfst daweil................ auf meine schultern legen.......und jetzt stell dir vor du machst einen teig...........geht schooo![]()

passt schoder war ned schlechtvielleicht hob i jo nebn pickats a bissl plotz?![]()
kaa thema hob jo zwaa kniawonnst mi no wüst bin wieda da (aber nur kurz)
vielleicht hob i jo nebn pickats a bissl plotz?![]()
von guade fraun kaunn nie genug do seiähmm.... i täts gspiarn wenn i ned so gut gepolstert wäre, weisst franzl :
der war ned schlecht![]()
na setz di nieda, i steh eh scho auf, reg di aber ned auf wennst im nassen sitzt![]()
ähmm.... des war eh nur von mir..... da franzl wird ja doch ned afoch so.....beim massiern......oder do ??brrrr no do setz i mi net eini. des is gefährlich - vielleicht konns sie da franzl kana alimente leisten![]()
das mit der unbefleckten empfängnis war a anderer i weis mi zu beherrschen -auch wenns schwerfällt*schleimmodusaus*uh der war jetzt irgendwie dreideutigbrrrr no do setz i mi net eini. des is gefährlich - vielleicht konns sie da franzl kana alimente leisten*
wie bisd denn du draufna i waß i setz mi mit regenmalnal drauf so geht nix durch und i konns nocha sche abwischn *rofl*
Solltest nicht aufpassen auf deine Knie? ähmm.... des war eh nur von mir..... da franzl wird ja doch ned afoch so.....beim massiern......oder do ??![]()
wie bisd denn du drauf
guten morgen buk!
*direinkipfalhinlegundamarmeladdazustell*
kaffee muast sölva hoin und bring ma an mit biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitte![]()