"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

ähm....................Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Ja, da sieht man´s wieder! Arme, geschundene Seele! Traut sich nicht mal mehr was sagen!

:trost:

:mrgreen:

@pickats
Warum hast Du mir auch nicht erklärt, wo ich wie weiberl? :mrgreen: Jetzt kannst es Dir sparen! :mrgreen:

ohne worte :roll: :mrgreen: franzl bleib beim gürtel, weil mit hosenträger gfesselt oder arsch versohlen....... des schaut so bled aus :roll: :mrgreen:

:mauer: nau so weid kamat,s no :mauer: nedamoi no des hendlfiasko (hesdas jo einetrong kenna oba naa ana von de bettgeher deafs natialich im separee vaputzn) uandlich vaoabeit

dad,s ma scho vuaschriftn mochn wia i mi auziag

:nono: heazibinkimausischatzibutzi :nono:

so weit is no kane bei mia kumma :mauer:
jetzd bin i anafufzg wuan und bin nie vahoft oda eigschpeat wuan wäu i schlecht auzong gwesn war :mauer:

und lossd,s des beischl ned koid wean

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ............ da ^war es wieder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z.B. 8-)
Ach nee! :mrgreen:

@Sissis
Lass Dir die Hosenträger nit vermiesen! Die hama ja eh nur, damit wir fesseln und am Popschi hauen können! :mrgreen:

@Verweigerer
^ Da! Schon wieder! :mrgreen: Musst Du schlimm gewesen sein, V.!

oba naa ana von de bettgeher deafs natialich im separee vaputzn
geh franzlschatzlbärli.....definierst ma "bettgeher" ??? 8-) :mrgreen:

und ausserdem franzlschatzlbärli, würd ma nie einfallen dass i dir sag was du anziehn sollst, hab ma nur denkt wenn ma uns moi treffen, dann hättest glei bissl spielzeug dabei :oops: hab ja ned gwusst dass du des glei so foisch auffasst :?

beuschl lass i kalt werden, ich ess keines :roll:

Eingeweide verweigere ich.... :?

beuschl ist lunge :bussal:

@pickats
oba mocht nix is eh scho wuaschd daunn soi,s hoid da goschi fressn - oba daunn wiaklich easchd waunns koid is :daumen:

jo ...und ähhh :oops: ... da bettgeher :oops: ... :oops: jo wia sogis...jetzd oiiiisoooooo des ..is der der mid dia ins bett geh. :oops: ... zisch und weg

goschiiiiiiiiii........pappiiiiiiiiiiiiii.....schau vom franzl....

jo ...und ähhh :oops: ... da bettgeher :oops: ... :oops: jo wia sogis...jetzd oiiiisoooooo des ..is der der mid dia ins bett geh. :oops: ... zisch und weg
"ohne worte" :mrgreen:

ob i wirklich mal a vorstellung machen sollt.... :roll:

hab eigentlich von mir gmeint aber gut...

derf i vorstellen (jo i weiss kekserl is deiner)

samtex (ehrenwerter dreckskerl) - franzl
franzl - samtex (ehrenwerter dreckskerl)

butterkekserl kumm her bitte

verweigerer (butterkekserl) und herrli vom goschi - franzl
franzl - verweigerer (butterkekserl) und herrli vom goschi

so, erledigt 8-) :mrgreen:

verweigerer (butterkekserl) und herrli vom goschi - franzl
franzl - verweigerer (butterkekserl) und herrli vom goschi so, erledigt 8-) :mrgreen:

@verweigerer(butterkekserl)

nochdem ma jetzd uandlich vuagschdöt wuan san vagis i amoi de hendlmisäre :daumen: und nimm di in meiner buddylistn auf

:welcome: auf meiner buddylistn do host an grappa a la sissisfranzl prost :saufen:

Zurück
Oben