C
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na, zun ohspritznDen Schal braucht a sicha zum obibinden

Na, zun ohspritzn
Wiaso kloanehex, des is jo gonz normal. Waunst du mit dein Freind Geschlechtsvakehr host werd der jo a ohspritzn, oda moast er ghoat ses zrucksei ned so eklig![]()
I mog des pickate Zeig net in da Protznbist scho z'faul, dassd deine Händ nimmst!!!????![]()

I mog des pickate Zeig net in da Protzn
Des is des Gesetz da NaturAber wir Frauen sollen es überall wollen...![]()

Darf ich dir eineNein, ich mag lieber einen großen Braunen. Die Latte hab ich lieber woanders![]()
Wiaso kloanehex, des is jo gonz normal. Waunst du mit dein Freind Geschlechtsvakehr host werd der jo a ohspritzn, oda moast er ghoat ses zruck![]()

obwohl seine Wortwahl nicht gerade konform mit seinem Arbeitgeber geht ...
Besser spät als nie.bist a bissal spät dran...![]()
Jo, i muas eich zwoa sogn, da, kloanenhex und dir Lisa, i sogs hoit aussa wia i mas denk. A ondara redt recht homli und is in Wirklikeit de gresste Sau. Oba i woas, des hexerl is bei de Sochn a weng gschami. I woit a in hexerl net zu noh tretnJa der Herr Pfarrer = dkmm sieht schon sehr geil aus, obwohl seine Wortwahl nicht gerade konform mit seinem Arbeitgeber geht ...
![]()
a Semester
Silvester gibt's der Herr im Schlaf...
hoffentlich hot a net zvül Schlafstörungen ghobt Jo, i muas eich zwoa sogn, da, kloanenhex und dir Lisa, i sogs hoit aussa wia i mas denk. A ondara redt recht homli und is in Wirklikeit de gresste Sau. Oba i woas, des hexerl is bei de Sochn a weng gschami. I woit a in hexerl net zu noh tretn![]()