- Reaktionen
- 34.189
- Checks
- 7
Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhaltenTram weida vo worme Semmeln!
I steh ah auf jung und knackig... ned auf oid und nackig...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhaltenTram weida vo worme Semmeln!
Gut erhalten?Wos is mit du.... meines Wissens san ma gleich oid, -)) und ich gut erhalten![]()
Ob der oide Schochteln wü....Oba in einem geb i da Recht... a junga fescha Knackiger is ma a liaba![]()

Sagt mir mein Spiegel im Bad jeden Tag, -))Gut erhalten?
Sogt wer?
I bin a runzlige Wurzelhex... 743 Johr oid..
Wo wüst vo mir![]()
so passtsIch glaub an mir ist ein Dichter vorüber gegangen
Wos mischt si do jetzt no ane ein...so passts![]()
Najo, in da früh ohne Sehbehelf sieht man in unserem Alter nimmer gut.. verständlich, wenns dan a bissl a verdrahde optik hatSagt mir mein Spiegel im Bad jeden Tag, -))
Runzelig? Warat ma ned aufgfoin damals... hechstems a paar Furchn![]()
Jo offenbar mehrere JahreDes mit charmant sein muss ich noch üben... Do hob i damals in da schule gefehlt![]()

Die derf des... sog i.Wos mischt si do jetzt no ane ein...![]()

i hob da des scho moi erklärt..Wos mischt si do jetzt no ane ein...![]()
Wos du sogst interessiert den TigerDie derf des... sog i.
![]()
So laung haums di ghoitn?Burgenlandmatura.... 3 Jahre Baumschule und 2 Johr Tanzschul
Ah geh.Wos du sogst interessiert den Tigerungefähr so viel wie wenn in China a Fohrradl umfoit... oda so,-))
Gibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( z.b. @Mitglied #436363 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpeligTram weida vo worme Semmeln!
I bin da, ned a
.... gern trink i mal mit dir a
![]()
![]()
...
... seit wann reimt sich "Ochs" auf Bier? 
Ois meins.Gibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( zum Beispiel da @Mitglied #665269 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpelig![]()
I sogs glei!... seit wann reimt sich "Ochs" auf Bier?
->= : ox : (ohne Leerzeichen)...
... und... erscheinst deswegen nia zu de Treffn, weust eigentli kastriert bist??
...
![]()
![]()
Ausserdem wor gestern a echt Fescha dabei.. oder 2 oder 3.. owa du hattest ja was besseres vorGibst ma bitte Bescheid, wenn mal wieder jung und knackig ( z.b. @Mitglied #436363 ) am P+R ist... meist sans eher oid und schrumpelig![]()