- Reaktionen
- 105.659
- Checks
- 77
Da musst jo vü verdienen bei sovü hakln... is des legal sovü Arbeiten?gibt ja bestimmte Nachtruhe regelung
Nope gibt's ned....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Da musst jo vü verdienen bei sovü hakln... is des legal sovü Arbeiten?gibt ja bestimmte Nachtruhe regelung
Wor zwar da @Mitglied #432075 gmant owa mocht nix...des zitieren iwie ned funktioniert hatNope gibt's ned....![]()
Weil i Ned miad woa....ausserdem hab i aufn Anruf vom Tierarzt warten miassn, wega mein Kuschler....zaumrama hob i miassn, weil mei kind Mist hinterlassen hat...und Daun woa a Weg der SchlafOwa @Mitglied #187841 andere gehen wenn's Han kuman von Nachtdienst ins Bett warum du ned??
Ah so a SchleimscheisserchenGeh laut deinem profilinhalt bist höchstens Mitte 20 *schleim*
Genauso wies mausal
Bis irre was willst haben?Geh laut deinem profilinhalt bist höchstens Mitte 20 *schleim*
Genauso wies mausal
Mama hat gsagt i darf ned lügenAh so a Schleimscheisserchen![]()
Jetzt hast noch immer nicht geschafft und ich dachte schon weil es auf einmal so ruhig geworden istLeute i bin seit gestern Vormittag durchgehend wach....hob nu koa Zeit und Ruhe gefunden zan schlafen![]()
A busserl auf's baucherl?Bis irre was willst haben?
Jetzt hast noch immer nicht geschafft und ich dachte schon weil es auf einmal so ruhig geworden ist

Aber sonst ist nicht's los
Aber wir dürfen den Fred Ned verwascheln![]()
Wo ist da ein Piercing?Dann sieht man ja de Piercings ned...noch a Grund warum i ned mag...
Ich fahr ja nicht die ganze Zeit,da geht's hauptsächlich um die Einsatzzeit.is des legal sovü Arbeiten?
gibt ja bestimmte Nachtruhe regelung
Jojo des sog i beim Sex auch immerIch fahr ja nicht die ganze Zeit,da geht's hauptsächlich um die Einsatzzeit
gel,Jojo des sog i beim Sex auch immer
LG M.
so Ähnlich haltgel,...15 Stund....oder so ähnlich......
![]()