N
Gast
(Gelöschter Account)
I hobs gspiat.mir fällt ein stein vom herzen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hobs gspiat.mir fällt ein stein vom herzen![]()
donn worst holz pülzeklaubnIch jage keine Pokemon.![]()
den trink i nur in deiner anwesenheit, weil wohin sollt i den sonst schütten wenn a net schmeckt![]()
is des jetzt a versprechen oder a drohung![]()
...der steht eh an da Bar![]()
...is owa a des schenste PlatzlKorrekt!
nebn dia, damitst ma ned umfoist...der steht eh an da Bar![]()
...is owa a des schenste Platzl![]()
Schuid wärst eh Du - moi schaun ob´st mi zaumklaubn tätst...damitst ma ned umfoist
sücha......i hätt di daun gmiatlich auf des Sofa draußn glegt....woa eh a herrlich laue SommernochtSchuid wärst eh Du - moi schaun ob´st mi zaumklaubn tätst...![]()
oder weniger tief ins glasl schauen...hätt i mir in da früh wenigstens den weiten Weg vom Quartier zum Auto gspoat
![]()
DU....kumm amoi noch STP.....daun schau ma moi, wia du ausschaust, waunst an Stammi mit mia aun da Bar vabrocht hostoder weniger tief ins glasl schauen![]()
Muaßt jo tiaf eiinischaun waun so weng drin isoder weniger tief ins glasl schauen![]()

nein danke.hab schon genug mit gemacht mit de, alk.leider.DU....kumm amoi noch STP.....daun schau ma moi, wia du ausschaust, waunst an Stammi mit mia aun da Bar vabrocht host![]()
![]()
der tuat wie wenn er zfuass gaunga war...hätt i mir in da früh wenigstens den weiten Weg vom Quartier zum Auto gspoat
![]()

tja des kumt davon wenn man nicht weis wan man aufhören sollder tuat wie wenn er zfuass gaunga war![]()

der tuat wie wenn er zfuass gaunga war![]()