- Reaktionen
- 85.464
- Checks
- 6
so... net auf mir und a net auf mei ripperlok daun eben auf dir![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
so... net auf mir und a net auf mei ripperlok daun eben auf dir![]()
gehts ums futtern is er wieder da.....schön das no lebst![]()
...wüst du leicht a dabei sei? 
ka surg wir finden scho a platzerlso... net auf mir und a net auf mei ripperl![]()
du bist so fies!!! du waßt,i hoss des wiar di pestin die Hoa is eh bessa![]()
![]()
um was gehts überhaupt??...wüst du leicht a dabei sei?
![]()
na ums Ripperlessen am 19.01.18um was gehts überhaupt??
na geh...da kann i ned.....bleder terminna ums Ripperlessen am 19.01.18![]()
gsd... kane spermaflecknna geh...da kann i ned.....bleder termin
i glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka autogsd... kane spermafleckn![]()
Freu Dich nicht zu früh...gsd... kane spermafleckn![]()
Da findest sicher weni glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka auto
wo wohnstn,opi?i glaub i sollt ma wem suchen der mi mitnehmen kann........weil is hinderliche is...i hab ka auto
wienwo wohnstn,opi?![]()
auweh...net grod ums eck
naja mal schaun........auweh...net grod ums eckzug?
Visum brauchat ich ah neichs, is schon ein Zeitl her ,seit letztn moi..des wär jo fein,wennst kamast![]()
Hast eh noch das für OÖ und somit auch die Durchreisegenehmigung für NÖVisum brauchat ich ah neichs, is schon ein Zeitl her ,seit letztn moi..![]()
Erst 5 Tog drauf,oiso Zeit genug zum ausnüchternna....ned vagessn....i hob ma nua docht, do bist scho rekonvaleszent?![]()
Brauchst bei der Bagasch eh...Zeit genug zum ausnüchtern![]()