- Reaktionen
- 370
- Checks
- 7
Wir wünschen auch allen unseren Bekannten hier beim EF ein schönes, besinnliches und vor allem friedliches Weihnachtsfest.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

.....na wenn die @Mitglied #91725 21./22.01.17 scho Zeit hod, frog i mi natürlich, ob sie uns am 20.01.17 auch endlich mal in STP beehrt?.....na wenn die @Mitglied #91725 21./22.01.17 scho Zeit hod, frog i mi natürlich, ob sie uns am 20.01.17 auch endlich mal in STP beehrt?
owa sücha...bist jo nu a jungs Puppalglaubst dass i zwei Stammtische hintereinander aushalte^^

sind diese Komplimente mein Weihnachtsgeschenk deinerseits?owa sücha...bist jo nu a jungs Puppal![]()
![]()
sind diese Komplimente mein Weihnachtsgeschenk deinerseits?![]()
....Weihnochtsgeschenke hod nua mei Sohnemann kriagt.....i bin do eh imma freindli zu dia
.....i maan, dafia, dassd du imma de
brauchst und i ned da typ dafia bin, kaun i nix ....Weihnochtsgeschenke hod nua mei Sohnemann kriagt.....i bin do eh imma freindli zu dia
.....i maan, dafia, dassd du imma de
brauchst und i ned da typ dafia bin, kaun i nix
![]()
nau jetz muasst eh kane 2 aun an WE aushoidndu lauser du
glaubst dass i zwei Stammtische hintereinander aushalte^^
ABER DAAAAAANKE für diese inoffizielle Einladung![]()
werd mich bemühen dem nachzukommen![]()
Genau xDnau jetz muasst eh kane 2 aun an WE aushoidn......kaunnst di am 21. erhoin
![]()
Prosit Neujahr
.....nur mehr 12 Stunden und a paar zaquetschte Minutal bis zum 1. STP-Stammtisch 2017

werd mich bemühen dem nachzukommen![]()
....wie schau ma jetz aus?....erscheints ?