C
Gast
(Gelöschter Account)
Lecker woarsAnhang anzeigen 1769034Mit ohne mich....![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Lecker woarsAnhang anzeigen 1769034Mit ohne mich....![]()

i was von wos du schreibst...zwecks aufrechterhaltung der figur warads...da brauchats scho a saftigs Schopfsteakal

I kumm a... Na i erscheinI glaub mia grillen nächstes Wochenende![]()

grod no de kurvn kriegt.......weu beim grülln kuma..najo fleischfixiert ebenI kumm a... Na i erschein
I kumm a... Na i erschein![]()

i glaub du musst zerst amoi daham schaun wengan kuma.....und wenn i so nochdenk...ob daun no mehr gehtJo erschein hoid amoi das du kummst fia des sorg i daun![]()

i glaub du musst zerst amoi daham schaun wengan kuma.....und wenn i so nochdenk...ob daun no mehr geht![]()

i glaub i soid mit deina bessern hälfte amoi a wengal reden....Ob an gewissn oita muas ma scho drüber nochdenkn owa so oid bin i jo no ned![]()
i glaub i soid mit deina bessern hälfte amoi a wengal reden....wenn die de ned fertig mochn kau friss i an besn.....

das ima so goschat san de jungan buam.....ich werde ihr einige tipps geben..oba ned das daun um hüffffeeeee schreistRed hoid moi mit ihr und Besen schupf scho moi im Vorhinein![]()
das ima so goschat san de jungan buam.....ich werde ihr einige tipps geben..oba ned das daun um hüffffeeeee schreist
eventuell hät i no was auf lager.....wast eh die erfahrung des alters.....oba daun brauchat i den besn vielleicht zum zaumkehrn vir de restGoschat wea iGlaubst sie braucht tipps
![]()
eventuell hät i no was auf lager.....wast eh die erfahrung des alters.....oba daun brauchat i den besn vielleicht zum zaumkehrn vir de rest![]()

....aber bei den anderen 3 weiß ich noch nicht, ob sie Erscheinen